• fancyr

BIM april 2024

inte fått mens än men den kommer säkert komma idag. 

BIM april 2024:
    1/4, Lusse88, 1a barnet, 5e försöket.
    1/4, Elianis98, 1a barnet, 3e försöket
    2/4, nathaliej97, tredje barnet, 3e försöket.
    16/4 Fancyr, tredje barnet, 5e försöket. (prel.datum)

• fancyr
    Lusse88 skrev 2024-03-19 14:40:20 följande:

Vem kunde tro att det skulle vara så här svårt att skaffa barn!? Det är ju en hel vetenskap 😅 Kroppen indikerar en sak, men testerna indikerar inte samma. Jösses 🤔 

Om man ändå hade vetat. Det är definitivt inte det man fått inprogrammerat sen barnsben 🤣🤣 visserligen är det sant att det bara kan ta en gång men då jäääääklar ska man veta att man har haft riktigt ?tur?. 😂
  • fancyr
    Lusse88 skrev 2024-03-19 16:51:34 följande:

Vi har ju dessutom legat helt oskyddat i över 7 månader utan att jag har blivit gravid (5 månader med ägglossningstester). Gud vad man börjar tro att nåt är fel nånstans...

Efter 6 månader kan man ju få stöd med ivf ☺️ antar på ditt namn att du är född -88. 

jag var 100% imorse att jag skulle få mens. Ingen än. Kommer säkert imorgon bara för det 🤣
  • fancyr
    Anonym (syskomförsök) skrev 2024-03-20 11:50:31 följande:
    Vad tråkigt! Vilket försök är ni inne på?
    Kommer bli femte försöket nu, så om det inte tar sig denna gång och nästa får vi höra av oss till vården. Jag har ju barn sen innan men inte min sambo. Sambo har dock gjort spermatest och fått mkt goda resultat.
  • fancyr

Lusse88: jag skulle starkt rekommendera dig att börja tempa, iaf kring ägglossningen så du vet när och om den blev av. Man kan inte enkom gå på LH test ☺️ speciellt eftersom du blir så osäker 🥰

• fancyr
    Lusse88 skrev 2024-03-26 16:42:59 följande:
    Ja jag kanske borde det... Har du nåt tips på en bra tempmätare? :)
    Tycker oxå du borde tempa. Jag hade blivit galen sådär annars haha. Rekommenderar fertility friends appen. Köp en termometer från premom som man kan synka till deras app och den lagrar temp oxå så du kan kolla senare. Apple Watch 8 eller senare funkar oxå 
  • fancyr

Har inte varit så jätte aktivt på fb på sistone . Grattis Bär till ditt plus! Va härligt!!

själv har jag upplevt fertilt sekret , rikligt, i två dagar nu och idag kom fast glad gubbe. Jag trodde vi skulle ha fler dagar på oss så den här veckan när vi haft barn har vi inte alls myst. Fick panik idag haha och barnen åker imorgon. Vi körde en snabbis innan bsrnen vakna 😂 
    Tempen kan jag inte heller lita på idag då jag varit vaken under natten och inte kunnat somna om.. typiskt att det hände idag av alla dagar..😅 så ägglossning bör ske imorgon?! 

• fancyr
    Anonym (Dal) skrev 2024-03-30 08:06:00 följande:
    Morgon urinnidag. Äl+12
    Grattis!! 
  • fancyr

Uppdaterar bim 

BIM april 2024:
    1/4 Elianis98, 1a barnet, 3e försöket

1/4 Bär, 3:e barnet, 10:e försöket efter MF
    1/4 Lugnoro, 1a barnet, 1a försöker efter MF
    3/4 Madicken, 3:e barnet, 5:e försöket
    5/4 littlewickewire, 1:a barnet, 6:e försöket
    6/4 Naniismamma, 5e barnet för mig, 1a för partnern, 3e försöket
    9/4 bebissugen, första barnet, 8e försöket
    10/4 Lusse88, första barnet, femte försöket.
    11/4 Sand13, 5e barnet (första för sambon), fjärde försöket.
    12/4 MacBookpro, första barnet, 13 försöket

14-15/4 Fancyr, tredje barnet, sambons första, 5e försöket.
    18/4 Morticia91, första barnet 4de försöket
    19/4 Nostalgitripp, tredje barnet, 3e försöket
    20/4 Juliab, andra barnet, 9e försöket, ett X
    27/4 nathaliej97, tredje barnet, 4e försöket.

Svar på tråden BIM april 2024