Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck)

Barnmorskan ville inte säga

Det som sticker upp på bilden kan lika gärna vara benet.

• Anonym (Suck)
    Anonym (I) skrev 2024-03-17 11:41:57 följande:

Ser både pungen och penisen. Kan inte se så fel?

Hahah seriöst! :D NEJ du ser INTE pungen och penisen!
  • Anonym (Suck)
    Anonym (I) skrev 2024-03-17 13:38:42 följande:
    Vad är det då? Om det inte är pungen och penisen???
    Benet så klart. Hur tydligt som helst. Det där är en stillbild och en bebis rör sig i magen, skuggor går in och ut och ger konstiga former men det där är INTE penis och pung hur mycket du än vill att det ska vara det. Alltså, tror du att du ska föda ut nästa John Holmes eller...?
  • Anonym (Suck)
    Anonym (I) skrev 2024-03-17 13:56:15 följande:

Penisen syns visst i vecka 14? nubben? kolla själv ultraljud i den veckan så får du se. Jämför med min bild. Jag är så säker nu att de är pojke me tanke på va proffs sagt om min bild i en grupp på fb ? dom har aldrig sagt fel så

Ja, men INTE på det där sättet som du har på bilden. Släpp det till det gått några veckor till.

Vilka proffs?? Några förståsigpåare online?! Snälla....
  • Anonym (Suck)
    Anonym (I) skrev 2024-03-17 14:30:49 följande:
    Dom är barnmorskor och jobbar med sånt varje dag. Så 
    Och det är fortfarande INTE penis och pung man ser. Du måste lita på den bm som du har irl som då inte kan bekräfta könet utifrån det hon kan leta efter på skärmen, dvs mycket bättre förutsättningar än de i gruppen.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (I) skrev 2024-03-17 15:51:50 följande:
    Barnet har penis och pung i denna vecka(om det är en pojke) jag har fått reda på könet varje gång i vecka 15. Så det ska gå att se, men hon tyckte inte det var viktigt Att berätta. Hon kanske var ovan eller inte ville säga fel. Dom i gruppen Som jag nämnde är vana vid ultraljud då dom jobbar med detta, och kan flera bekräfta att de är en pojk så känns det som det skulle kunna vara så. Oavsett får jag reda på i vecka 20, men är så nyfiken så vill veta haha 
    Ja, delarna existerar men det är INTE det du ser på bilden.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (I) skrev 2024-03-17 16:15:07 följande:
    Och hur vet du det? Är du barnmorska? Har erfarenhet kring ultraljud?
    Men suck.... Det är fysiskt omöjligt att din bebis har så enorma könsdetaljer som på bilden. Det skulle vara som att jämföra att en vuxen man skulle ha något i stil med elefantgenitalier, dvs på tok för stora och rent fysiskt helt omöjligt.
  • Anonym (Suck)

Tänk också först på att bebisen naturligtvis inte ligger med raka ben och att pungen omöjligt kan ligga så högt upp på magen. Tänk LITE logiskt åtminstone!

• Anonym (Suck)
    Theaass99 skrev 2024-03-18 17:12:45 följande:

Klart det är en pung och snopp som man ser tydligt. Kan inte vara finger eller annat. Ni som säger emot, vet ni ens hur en pojke ser ut i denna vecka? Googla innan ni uttalar er. Stort grattis TS till din pojke 

Som sagt, han kommer att slå John Holmes med hästlängder! Grattis!
Svar på tråden Barnmorskan ville inte säga