• Medel

Fantasier

Vad finns det för härliga drömmar där ute?

• Svar på tråden Fantasier
  • Anonym (M)
    Anonym (R) skrev 2024-03-11 22:55:01 följande:
    Det var också en tolkning. Jag har inte haft sex alls.
    Är ganska säker på att hon missförstod med avsikt.
  • SannnaB

En fantasi bland många som jag har är att bli bunden och utnyttjad av en man och en kvinna.

• Mysig66

Jag fantiserar om att en eller två kvinnor kommer till min stuga nu när jag är där. Fel på bilen eller nåt 😜

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Xenia Onatopp)

Tre kvinnor sitter runt ett bord, för afternoon tea. De har fina blusar och vackra urringningar, och stayups med högklackade sidenskor men nakna kön. De talar obekymrat om allt möjligt. Under bordet sitter en man. Han får slicka och smeka vem han vill vid bordet, men han får inte göra något mer förrän de har avslutat sitt te och gästerna har gått hem. Då -äntligen - får han komma.

• Hursmakardu

I verkliga livet så älskar jag att ge men har en fantasi där jag bara tar emot. En fantasi där fyra kvinnor gör det så skönt för mig som de bara kan. En tunga på vardera bröstvårta. En tunga i stjärten och en mun runt min hårda......

• Gbgkillen73a
    Medel skrev 2024-03-11 20:32:40 följande:

Jag har upplev min fantasi, att min fru har sex med en annan man.  

Det är verkligen ljuvligt skönt att vara den extra mannen för en fru. Jag upplever gärna detta igen. 
  • Meddelande borttaget
  • 83Sofi

Min fantasi är kanske inte så ovanlig men den handlar om två killar. Fantisera kan man ju alltid göra Glad

• SannnaB
    83Sofi skrev 2024-03-20 08:36:50 följande:

Min fantasi är kanske inte så ovanlig men den handlar om två killar. Fantisera kan man ju alltid göra Glad

Två killar har jag inte varit med men jag har varit med par och det var så mysigt. Flört
Svar på tråden Fantasier