• Anonym (.)

Klaus schwab vill att Sverige ska bli som kina

Han vill att vi inte ska äga nåt. blackrock kommer köpa upp allt. Ni tror väl inte att allt är en slump som sker? Att allt blivit dyrare. De går helt enligt deras agenda, globalisternas agenda. Har ett youtube klipp där det förklaras i detalj allting som jag kan länka här, då kommer ni förstå. usa vill även föra in Sverige i krig precis som dom gjorde med kriget i Ukraina? men media ägs av eliten, och vi får bara se en sida av myntet. Alla är rädda för Putin och målar upp han som den onda? han är ond men usa och globalisterna är ondare. kolla TikTok där bönderna i Sverige och flera länder demonstrerar. globalisterna vill att Alla människor ska leva på insekter och startar flera bränder där oskyldiga djur dör. (Kor, grisar) covid19 är framlaborerat och spreds och startades en pandemi. Allt får att sätta oss människor i skräck, folk tar ett vaccin som är farligt med biverkningar?. Allt för att tjäna pengar och få mera makt över oss. Snart blir det tvångsvaccinering i Sverige. Det är enligt globalisternas agenda. Men allt går obemärkt förbi, då media inte nämner det. Elsa pratar endel om det här, alltså Elsa Widding. Tack att hon finns och förstår vad som sker. Önskar er alla att kolla vad hon står för! 

• Svar på tråden Klaus schwab vill att Sverige ska bli som kina
  • Anonym (.)
    Freddie K skrev 2024-03-09 15:26:24 följande:
    Så du menar att det finns någon eller några som vill göra Sverige till nya Kina? Vad vinner dem på det? Är det mer pengar, makt och kontroll? Jag frågar bara för att jag är nyfiken. 
    Ja du är inne på rätt spår. pengar, makt, kontroll. Samt att dom tycker jorden är överbefolkad. Är många som haft svårt att bli gravida efter vaccinet emot covid19. En anledning till att det föds färre barn. Allt sker inte av en slump som endel vill tro. Jag trodde också förut att allt var konspirationsteorier, ville inte lyssna på vad mina vänner sa. Men efter att blivit insatt så förstår jag verkligen. 2030, kommer agendan?. 
  • Theaass99

Tänk om folket i kina var vaken innan det var försent? lätt att inte vilja tro för att slippa må dåligt och ta ansvar. Blunda för sanningen. Men inget blir bättre, verkligheten kommer alltid ikapp förr eller senare. Varit sånt tjat av folkhälsomyndigheten, regeringen , globalisterna att vaccinera oss. Inte är det för vår hälsa. Många som jag känner har fått svårt att bli gravida efter flera doser vaccin. Covid vaccin är ett mrna vaccin som ändrar i ens DNA. tack att du belyser 

• Freddie K
    Anonym (.) skrev 2024-03-09 15:29:15 följande:
    Ja du är inne på rätt spår. pengar, makt, kontroll. Samt att dom tycker jorden är överbefolkad. Är många som haft svårt att bli gravida efter vaccinet emot covid19. En anledning till att det föds färre barn. Allt sker inte av en slump som endel vill tro. Jag trodde också förut att allt var konspirationsteorier, ville inte lyssna på vad mina vänner sa. Men efter att blivit insatt så förstår jag verkligen. 2030, kommer agendan?. 
    Jag kan hålla med om att jorden är överbefolkad och att vi lever över våra tillgångar. Hade folk(politikerna i första hand) insett det och insett att vi måste förändra vårt levnadssätt så hade jag varit nöjd. De små sakerna som faktiskt görs, räcker inte. De lovar mycket, men håller lite. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (.)
    Freddie K skrev 2024-03-09 15:32:58 följande:
    Jag kan hålla med om att jorden är överbefolkad och att vi lever över våra tillgångar. Hade folk(politikerna i första hand) insett det och insett att vi måste förändra vårt levnadssätt så hade jag varit nöjd. De små sakerna som faktiskt görs, räcker inte. De lovar mycket, men håller lite. 
    Kan också hålla med det. Men hemskt att säga hur bra vaccinet är när dom vet att det är precis tvärtom... kvinnor som är unga och aldrig kommer kunna få barn igen.. 
  • Freddie K
    Anonym (.) skrev 2024-03-09 15:39:08 följande:
    Kan också hålla med det. Men hemskt att säga hur bra vaccinet är när dom vet att det är precis tvärtom... kvinnor som är unga och aldrig kommer kunna få barn igen.. 
    Hur det är med vaccinet det vet jag inte, men om de säger att det är bra och det inte är det bara för att kvinnor ska föda färre barn så är ju det fruktansvärt.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Överste Senap

TS citerar något hen förmodligen läst på någon konspirationssajt. Det framgår alltför tydligt.

• Anonym (.)
    Överste Senap skrev 2024-03-09 17:29:47 följande:

TS citerar något hen förmodligen läst på någon konspirationssajt. Det framgår alltför tydligt.

Du kommer ångra dig 2030. kom inte och va ångerfull då 
  • Överste Senap
    Anonym (.) skrev 2024-03-09 17:56:09 följande:
    Du kommer ångra dig 2030. kom inte och va ångerfull då 
    Och vad händer då menar du?
  • Dr Nail

Bra! Klaus Schwabb är våran grabb, han är bra han. Mer Klaus Schwabb åt folket!

• Anonym (.)
    Dr Nail skrev 2024-03-10 14:30:52 följande:

Bra! Klaus Schwabb är våran grabb, han är bra han. Mer Klaus Schwabb åt folket!

Varför säger du så??
  • Dr Nail
    Anonym (.) skrev 2024-03-10 16:33:01 följande:
    Varför säger du så??
    Vad vill du att jag ska säga?
  • Linnie
    Dr Nail skrev 2024-03-10 17:24:07 följande:
    Vad vill du att jag ska säga?
    Skrattande
  • Linnie
    Tukt skrev 2024-03-09 18:25:38 följande:

Äger inte kineser något?

Eller hur? Största lögnen ts gått på, att det inte "ägs" något i Kina.
    Tänk så någon kunnat LoLa med TsFlört Det är lätt med sådana kunskapsluckor; D
  • Linnie
    Anonym (.) skrev 2024-03-09 15:29:15 följande:
    Vilka är dina "vänner" som försöker hjärntvätta dej? Att byta umgänge är nog det mest hälsosamma du kan höra, pronto!
Svar på tråden Klaus schwab vill att Sverige ska bli som kina