• Anonym (.)

Klaus schwab vill att Sverige ska bli som kina

Han vill att vi inte ska äga nåt. blackrock kommer köpa upp allt. Ni tror väl inte att allt är en slump som sker? Att allt blivit dyrare. De går helt enligt deras agenda, globalisternas agenda. Har ett youtube klipp där det förklaras i detalj allting som jag kan länka här, då kommer ni förstå. usa vill även föra in Sverige i krig precis som dom gjorde med kriget i Ukraina? men media ägs av eliten, och vi får bara se en sida av myntet. Alla är rädda för Putin och målar upp han som den onda? han är ond men usa och globalisterna är ondare. kolla TikTok där bönderna i Sverige och flera länder demonstrerar. globalisterna vill att Alla människor ska leva på insekter och startar flera bränder där oskyldiga djur dör. (Kor, grisar) covid19 är framlaborerat och spreds och startades en pandemi. Allt får att sätta oss människor i skräck, folk tar ett vaccin som är farligt med biverkningar?. Allt för att tjäna pengar och få mera makt över oss. Snart blir det tvångsvaccinering i Sverige. Det är enligt globalisternas agenda. Men allt går obemärkt förbi, då media inte nämner det. Elsa pratar endel om det här, alltså Elsa Widding. Tack att hon finns och förstår vad som sker. Önskar er alla att kolla vad hon står för! 

• Svar på tråden Klaus schwab vill att Sverige ska bli som kina
  • Anonym (hej)

Håller med. Se bara vad som händer i Sverige, där mannen ska fråntas makten till kvinnornas fördel. 

• Anonym (Ott)

Är det samma citat man hör om och om igen? "Du ska inte äga något och vara lycklig".

Tycker det låter trevligt, jag hade gärna varit lycklig.

• Anonym (.)
    Anonym (Ott) skrev 2024-03-09 13:15:25 följande:

Är det samma citat man hör om och om igen? "Du ska inte äga något och vara lycklig".

Tycker det låter trevligt, jag hade gärna varit lycklig.

Men man kommer inte vara lycklig. Tänk känslan att inte äga nåt? och man komme få hyra allt till och med kläder, telefoner osv? genom att få hyra av eliten så medkommer krav. Krav på att lyda, göra som dom vill, inte ifrågasätta. Tvingas ta vaccin emot sin vila bland annat. Operera in chip och man blir tvungen? boende man har använd av nåt annat när man inte är hemma eftersom man inte äger nånting. Att få hyra kommee folk tycka är smidigt, de de finns dom som hyr hyresrätter och bilar osv. Men kommer fungera på ett helt annorlunda sätt ? men dom säger? du kommer inte äga nåt och vara lycklig? för skulle dom skriva olycklig så skulle alla protestera. Dom manipulerar oss 
  • Anonym (Ott)
    Anonym (.) skrev 2024-03-09 14:03:56 följande:
    Men man kommer inte vara lycklig. Tänk känslan att inte äga nåt? och man komme få hyra allt till och med kläder, telefoner osv? genom att få hyra av eliten så medkommer krav. Krav på att lyda, göra som dom vill, inte ifrågasätta. Tvingas ta vaccin emot sin vila bland annat. Operera in chip och man blir tvungen? boende man har använd av nåt annat när man inte är hemma eftersom man inte äger nånting. Att få hyra kommee folk tycka är smidigt, de de finns dom som hyr hyresrätter och bilar osv. Men kommer fungera på ett helt annorlunda sätt ? men dom säger? du kommer inte äga nåt och vara lycklig? för skulle dom skriva olycklig så skulle alla protestera. Dom manipulerar oss 
    Aha, trodde mer det var någon ignorance is bliss-sak. Nej men ljuger dem låter det inte lika lockande.
  • Anonym (.)
    Anonym (Ott) skrev 2024-03-09 14:47:45 följande:
    Aha, trodde mer det var någon ignorance is bliss-sak. Nej men ljuger dem låter det inte lika lockande.
    Nej det är det som Är det stora problemet. Jag är orolig att Sverige blir som kina. Vi människor behöver demonstrera och inte lyda!
  • Anonym (Ott)
    Anonym (.) skrev 2024-03-09 14:49:03 följande:
    Nej det är det som Är det stora problemet. Jag är orolig att Sverige blir som kina. Vi människor behöver demonstrera och inte lyda!
    Med vårt protestantiska arv blir det nog svårt. Är det något vi är bra på är det att lyda.
  • Anonym (?)

Fall inte för foliehattarnas propaganda...
    TS dina påståenden är ju helt uppåt väggarna.

• Freddie K

Hmm, jag är inte så insatt i det här så jag ska väl inte uttala mig egentligen, men det här låter som konspirationstankar, men om det är sant det du TS skriver så tycker jag att folk borde låta Sverige vara! Varför ändra på något som fungerar-ish?

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (.)
    Freddie K skrev 2024-03-09 15:05:55 följande:

Hmm, jag är inte så insatt i det här så jag ska väl inte uttala mig egentligen, men det här låter som konspirationstankar, men om det är sant det du TS skriver så tycker jag att folk borde låta Sverige vara! Varför ändra på något som fungerar-ish?

Kan lova att det här är sant. det är för sjukt för att ens tro på det. Var nog ingen som trodde kina skulle bli så heller? men kan länka ett klipp där dom sammanfattar allt. Med eran inställning på att de är konspirationsteorier, foliehattar så kommer inte folk få upp ögonen. Ni kommer ångra er den dagen då det är försent att göra något. Googla också på Elsa Widding.. hon står upp för vad som sker? hon är den enda i regeringen? dom andra lyder eliten för att få fördelar och högre lön. Regeringen tänker inte på folket. 
  • Freddie K
    Anonym (.) skrev 2024-03-09 15:23:59 följande:
    Kan lova att det här är sant. det är för sjukt för att ens tro på det. Var nog ingen som trodde kina skulle bli så heller? men kan länka ett klipp där dom sammanfattar allt. Med eran inställning på att de är konspirationsteorier, foliehattar så kommer inte folk få upp ögonen. Ni kommer ångra er den dagen då det är försent att göra något. Googla också på Elsa Widding.. hon står upp för vad som sker? hon är den enda i regeringen? dom andra lyder eliten för att få fördelar och högre lön. Regeringen tänker inte på folket. 
    Så du menar att det finns någon eller några som vill göra Sverige till nya Kina? Vad vinner dem på det? Är det mer pengar, makt och kontroll? Jag frågar bara för att jag är nyfiken. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Klaus schwab vill att Sverige ska bli som kina