Inlägg från: Anonym (Kaffelatte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffelatte)

Du som tränar, är utseende viktigt?

Sjävklart går jag till gymmet för att sorgliga oskulder på 50+ ska kunna dreggla över den. Eller? kanske inte. jag tränar för min skull och för min hälsa, att jag råkar bli snygg på köpet är en bonus. Men tro fan inte att jag gör det för mäns skull 😂

• Anonym (Kaffelatte)
    Anonym (Gymrumpan) skrev 2024-03-10 10:25:12 följande:
    Precis.
    Varför väljer du inte att försöka bli ditt bästa jag? blir du ditt bästa jag av att älta framför en datorskärm? Vad tror du att du kommer få mest dejter av? Men du vill väl fortsätta vara bitter och älta och förbli ensam 🤡
  • Anonym (Kaffelatte)
    Deegan skrev 2024-03-10 11:51:27 följande:

Go dagens på er alla som tränar..

Här är en som precis har börjat att träna på gym, men jag har en liten fråga till er som kan detta med att träna, mitt mål med att träna är inte att se ut som en baywatch snubbe, utan jag vill få segheten att orka mera under längre tid då jag ska börja att åka motocross framåt våren som snart är här, då så behöver man att ha mera ork under längre tid, ska jag träna med mindre vikter men med fler repetitioner istället? eller tänker jag helt galet nu?

/D

Krävs även kostjusteringar för att se ut som en baywatch-snubbe. Så det beror på hur mycket tid du vill lägga på gymmet, färre pass med högre vikter och färre repetitioner eller fler pass med lägre vikter och fler repetitioner. jag själv hade valt färre tunga pass, och adderat iallafall två cardiopass med för hjärtat. enkel tre split med push, pull och legs + konditionspass (ex, cykla och lyssna ett avsnitt av podd). För mesta fritid slå ihop push + cardio och pull + cardio. = endast 3 gympass i veckan. stort lycka till med ditt nya mer hälsosamma liv, din framtida kropp och knopp kommer att tacka dig ☀️
  • Anonym (Kaffelatte)
    Anonym (Gymrumpan) skrev 2024-03-10 12:11:06 följande:
    Anonym (Kaffelatte) skrev 2024-03-10 12:04:48 följande:
    Krävs även kostjusteringar för att se ut som en baywatch-snubbe. Så det beror på hur mycket tid du vill lägga på gymmet, färre pass med högre vikter och färre repetitioner eller fler pass med lägre vikter och fler repetitioner. jag själv hade valt färre tunga pass, och adderat iallafall två cardiopass med för hjärtat. enkel tre split med push, pull och legs + konditionspass (ex, cykla och lyssna ett avsnitt av podd). För mesta fritid slå ihop push + cardio och pull + cardio. = endast 3 gympass i veckan. stort lycka till med ditt nya mer hälsosamma liv, din framtida kropp och knopp kommer att tacka dig ☀️

Var vänlig respektera mig och det tråden handlar om. Om ni vill prata träning och kostråd, gör egen tråd. Anmält era inlägg som off topic.
    Vad vill du diskutera? Du vill inte gymma, du vill bli fet. du vill kolla på andra snygga lättklädda sommarklädda kvinnor. Du vill att dessa kvinnor ska attraheras av sunk? eller vad vill du diskutera? du vill inte diskutera alls. Vet du vad ordet diskutera innebär? berätta gärna vad du vill diskutera. Hur ditt skärmstirrande och passivitet kommer leda till hälsonackdelar och kanske död i förtid?
Svar på tråden Du som tränar, är utseende viktigt?