Du som tränar, är utseende viktigt?
Du kanske främst tränar för att må bra och din hälsa, men har utseende också betydelse? Dtt eget utseende, och andras också kanske?
Du kanske främst tränar för att må bra och din hälsa, men har utseende också betydelse? Dtt eget utseende, och andras också kanske?
Hur många trådar ska startas i detta ämne?
Du verkar väldigt utseende fixerad och verkar besatt över vad andra har för åsikter om utseenden, du verkar ha ett sjukligt beteende när det gäller kroppar och utseenden. Du är fast i det och man kan utläsa hur stort komplex du har över ditt utseende.
Jag förstår att det är jobbigt, jag har själv haft stora komplex men det blir bara värre när du ältar detta om utseende, kroppar och träning, du blir ännu mer fast i utseendehetsen du känner.
De flesta tränar för att må bättre och att det är bra för kroppen och men träning är även bra för att må mentalt bättre. Att röra på sig när man mår dåligt är jättebra.
Sen att kroppen blir snyggare är plus men det viktigaste är ju för att man mår bra.
Sen kan träning innebära olika saker, du kan ha kul samtidigt och vara med i ett lag som fotboll, handboll, tennis, eller träna med en kompis, gå på dans och kul
eller träna ensam och springa en löprunda och samtidigt rensa tankarna.
Finns många sätt att träna på.
Du kan också träna inför tävlingar mm för att det är ditt fritidsintresse.
Finns inget bra svarsalternativ, jag bryr mig mer om mitt eget utseende än en tilltänkt partner. Just nu är jag väldigt vältränad, springer 5 dagar av 7 i alla fall, men jag är intresserad av en man som nästan aldrig tränar och har lite mage. Han är inte klassiskt snygg, men har en stark personlighet.
De brukar dyka upp med jämna mellanrum, träningsråden så att man blir snygg och sexig inför strandsäsongen.
Folk gillar att se snygga och sexiga människor, som har tränat för att se bra ut.
Tänk bara på kändisar som hyllas för superkroppen i den där nya filmen.
Jag har själv haft snygg kropp i perioder i mitt liv. Jag hade illusionen att det var ett plus om man vill träffa tjejer, spciellt när jag var yngre. De mesta kommentarerna från kvinnor var negativa, de klankade ner på min kropp. Jag mådde redan skit som aldrig träffade nån, så de kommentarerna gjorde att jag mådde så mycket bättre.
Men släpp det nån gång. Utseende är bara ett skal, det är vad som finns innanför pannbenet som överhuvudtaget spelar någon roll. Det som är vi finns i hjärnan, kroppen är ett redskap som huserar personligheten.
Exempel på hur det kan se ut.
Det är drygt en månad kvar till midsommar och du är inte ensam om att ha ångest för bikinifiguren. Vem önskar inte lite mindre daller, fastare lår eller tajtare magmuskler?
Drömmer du också om en läcker bikinirumpa? Eller sex-packsmage?
Få en strandkropp på fyra veckor.
Kom i form till Beach...
Kom i form för stranden.
7 tips för att fixa sommarformen
Så blir du snygg på gymmet!
Så tränar du för att se bra ut naken
Att vara tränad är detsamma som att höja sin fysiska attraktion, samtidigt som det är mer hälsosamt. Vem vill inte ha dessa fördelar liksom?
Go dagens på er alla som tränar..
Här är en som precis har börjat att träna på gym, men jag har en liten fråga till er som kan detta med att träna, mitt mål med att träna är inte att se ut som en baywatch snubbe, utan jag vill få segheten att orka mera under längre tid då jag ska börja att åka motocross framåt våren som snart är här, då så behöver man att ha mera ork under längre tid, ska jag träna med mindre vikter men med fler repetitioner istället? eller tänker jag helt galet nu?
/D
För mig är det extra viktigt att vara och känna mig snygg, sexig och söt och den nakna kroppen är viktig då.
Jag har en personlighetsstörning så jag kan liksom inte låta kroppen förfalla för då är jag bara störd, jobbig och ful även på utsidan. Inte värd kärlek då.