• Anonym (Vi)

Så besviken på jobbet

Anonym (Ledsen) skrev 2024-03-08 14:15:12 följande:

kan tillägga att jag inte fick nåt tack eller lycka till min sista dag på praktiken. Fick inga blommor elelr nåt. Jag köpte med mig tårta till alla och ett tack kort.. alla fikade och åt tårtan, men ingen tacka för fikat. Frågade om jag skulle kunna få jobba där när jag gått klart gymnasiet men fick till svar att dom inte ville det då jag varit för tyst och tillbakadragen i fikarummet?. Alla är 50-60 år och jag är 17 år?. Så har väl känt mig lite utanför då alla som bara pratar med varandra. Kan tillägga att jag pratar och spelat spel mycket med dom äldre , och dom äldre gillade mig. En äldre dam köpte en blomma och är tacksam för det!

Vilket skitställe. Vill du verkligen jobba där ? Nej, de verkar inte så intelligenta direkt. 
  • Anonym (Vi)

Jag tycker du kan skicka det du skrivit här om allt du gjort - samt avslutet med fikat - till din lärare, så att skolan vet.

Jag antar att chefen på den här arbetsplatsen är lika korkad som personalen - annars hade ledarskapet redan åtgärdat problemen du beskriver.

Svar på tråden Så besviken på jobbet