Otrogen? Frun säger nej till sex
Jag har såklart frågat så många gg varför hon inte vill
ha sex med mig, men helt ärligt så vet jag inte, hon brukar bara säga att hon tappat lusten,,, eller att
det är problemen som gjort att hon tappat lusten, när vi fortfarande låg ibland, men hon avisade mina närmanden tackade hon oftast nej med att säga : inte idag, jag behöver sova, har huvudvärk etc, nu blir jag inte avisad längre eftersom jag slutat att ta med att försöka förföra, jag har försökt föreslå att hon har tappat känslorna som behövs för att vilja ha sex, osv, jag tvivlar på att hon faktiskt till fullo själv vet varför hon inte vill, och visst vi har grälat om det gamla vanliga, pengar, vem som gör det som behövs för att hålla hemmet rullande osv, för min del började problemen när hon skruvade ner sexet, för hennes del troligen tidigare,,, hon gillar att jag smeker henne, men tackar nej till sex, jag har dock nästan slutat smeka henne, det känns bara ännu värre att ligga o mysa o smeka en attraktiv kvinna som sedan tackar nej om jag blir upphetsad, så jag brukar avstå från det hela, jag minns en tillfälle när vi var hos familjerådgivaren, o hon sa att hon kan tänka sig att ?mysa? om stämningen är bra, men nej tack att bli penetrerad,,att hon absolut inte vill kyssas är sårande, nästan värre än att hon inte vill ligga,, kyssar är nästan mer intima än samlag, jag tänker hon upplever mig frånstötande, har också föreslagit detta, hon svarar bara att hon inte vill,,,