Inlägg från: Anonym (Då) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Då)

Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?

Auditanne skrev 2024-04-19 02:47:21 följande:
    Miljardärer har rätt till sina pengar ja, precis som både män och kvinnor har rätt att bestämma över sina egna kroppar.

Resten av dina ord är ju bara obegriplig dynga. Sluta svara mig för du kommer ändå bara med en massa osammanhängande trams hela tiden. Tröttsam är du. 
    Möjlighet som kan sedan ändras mot sin vilja.
  • Anonym (Då)
    Miljardärer har rätt till sina pengar ja, precis som både män och kvinnor har rätt att bestämma över sina egna kroppar.

Resten av dina ord är ju bara obegriplig dynga. Sluta svara mig för du kommer ändå bara med en massa osammanhängande trams hela tiden. Tröttsam är du. 
    Om det handlar om rätt till sin kropp, varför har då inte alla personer samma valmöjligheter?
    Du försöker vinkla till som att vissa persons valmöjligheter handlar om rätten till sin kropp. 
    Rätten till sin kropp är inte samma sak som valmöjligheter 
  • Anonym (Då)

Istället för att klaga på att klaga på att du inte vill att jag ska svara på dina inlägg så kanske du istället inte skulle ha skrivit ditt inlägg till mig. 
  • Anonym (Då)
    Auditanne skrev 2024-04-20 01:19:57 följande:
    Det är bara för dig att sluta svara på mina inlägg så får du heller inga fler svar från mig. Sluta tjafsa så blir det inget mer från mig tillbaka. 
    Du kanske inte då skulle ha skrivit ditt inlägg 
  • Anonym (Då)
    Auditanne skrev 2024-04-20 01:18:13 följande:
    För att valmöjligheter inte har något med rättigheter att göra. Att kvinnor har fler män som kan tänka sig att ligga med dem än män har hos kvinnor innebär inte att kvinnor bestämmer över mäns kroppar. Det är männen själva som ger kvinnorna tillåtelse att ligga med dem.

Nej, jag har inte vinklat ett jota. Du misstolkar i vanlig ordning som den tramsare du är.
    Och kvinnor som ger tillåtelse att använda sin fördel. 
    Kvinnor kan välja att sluta använda sin fördel att få en sexpartner.
  • Anonym (Då)
    För att valmöjligheter inte har något med rättigheter att göra. Att kvinnor har fler män som kan tänka sig att ligga med dem än män har hos kvinnor innebär inte att kvinnor bestämmer över mäns kroppar. Det är männen själva som ger kvinnorna tillåtelse att ligga med dem.

Nej, jag har inte vinklat ett jota. Du misstolkar i vanlig ordning som den tramsare du är.
    Och det innebär inte att männen bestämmer då över kvinnor om kvinnor får liknade valmöjligheter som männen 
  • Anonym (Då)

Men du snackar som det handlar om kvinnors rättighet till sin kropp om de skulle få sämre valmöjligheter 
  • Anonym (Då)
    Auditanne skrev 2024-04-20 01:13:17 följande:
    Inte valmöjligheten till sin egen kropp och vem man tillåter vara nära den. Sjukt att du ens tänker i såna banor. Du är en misogyn, sjuk människa. 
    Du påstår ju att det handlar om rätten till din kropp när man tar upp att du kan få sämre valmöjligheter 
  • Anonym (Då)

Och nu lägger du skulden istället på männen och det ska vara okej men inte tvärtom 
  • Anonym (Då)
    Auditanne skrev 2024-04-22 03:04:40 följande:
    Skitsnack. Har aldrig lagt nån skuld på män. Enbart påpekat att det är män som ger kvinnor fler möjligheter att ligga med dem vilket män erbjuder i högre utsträckning än kvinnor då ni är mer lösaktiga.

Det finns inget matriarkat som gör att kvinnor får fler möjligheter till sex. Detta är helt och hållet något som män ger kvinnor. 
    Det kan fortvarande handla om matriakat oavsett vem som gör vad. 
    Det kallas exempelvis fortfarande som det handlade om patriarket även när kvinnor valde vara med i skönhetstävlingar förut. 
Svar på tråden Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?