Inlägg från: Anonym (Iq-fiskmås) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Iq-fiskmås)

Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?

Anonym (Då) skrev 2024-04-03 20:34:24 följande:
    Du skrev "Sex är inte en rättighet, så de har inget att vara besvikna över" 
    Vad har lagboken med det att göra? lögnare. Sex är inte en rättighet. Oavsett kön.
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-03 20:35:35 följande:
    Enligt din logik så får du inte heller ha någon åsikt över ditt egna privata-sexliv.
    Det kallas då rättighet till mäns kroppar om du klagar på männen eller hur sex ska fungera 
    Hur var det med tankeverksamheten? Jag får ha hur mycket åsikter jag vill om mitt eget sexliv. Jag får vara nöjd och jag får vara missnöjd. Jag får INTE kräva att andra gör uppoffringar för att jag ska bli nöjd. är det så svårt att förstå? 
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-03 20:38:13 följande:
    Att man kallar det "medfödd rättighet till sex" är inte samma sak som en våldtäkt.
    Det är hur man benämner något
    vad skulle medfödd rättighet till sex betyda tror du? det skulle betyda att du skulle kunna kräva en kvinna eller fitta när som helst, för din skull. Oavsett vad kvinnor vill. Det är en våldtäkt? Fattar du verkligen inte det? Motbjudande manssläkte
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-03 20:41:24 följande:
    Jag bara svarade på det som du skrev 
    nej för du fattar inte vad vi skriver. Läsförståelse är inte din starka sida
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-03 20:40:23 följande:
    Så det handlar inte om någon lag påstår du? 
    Var i lagboken står det att sex är en medfödd rättighet? Var i lagboken står det att kvinnor och män har olika rättigheter? om du påstår sådant får du bevisa det. Vilken lag påstår du säger det som DU påstår? Lögnare
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-03 21:03:14 följande:
    Och eftersom det är ingen rättighet till sex, så finns det inte heller en rättighet för kvinnor när de har bättre valmöjligheter än vad männen har. 

Kvinnor har inte en rättighet till bättre möjligheter. det finns fler män än kvinnor, och fler män skulle knulla första hål. kvinnor är selektiva. kvinnor får lov att vara selektiva, kvinnor har rätt till sin egen kropp. det betyder att kvinnor FÅR lov att säga både ja och nej på de förslag som de får. 

män får också vara selektiva. Män har också rätt till sin egen kropp. män FÅR också säga ja och nej på de förslag som de får.

exakt samma rättigheter. inget kön har rätt till att kräva något av någon. Fattar du?

• Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-03 21:19:27 följande:
    Jag föreslår förändringar där kvinnor och män får liknade valmöjligheter och förutsättningar när det handlar om sex. 
    Det ska inkludera inom samtycke. 
    Vilka förändringar?

vill du neka kvinnor möjligheten att tacka nej? Eller vilka förändringar snackar du om? Vill du exportera överskottet av män till sibirien? eller vad är det du önskar ändra? på vilket sätt skulle du få knulla mer tror du?
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-03 21:23:15 följande:
    Då borde ni inte hänvisa till någon rättighet när kvinnor har det bättre sexuellt. 
    Ni låtsas inte ens om att ni skulle acceptera ett scenario där männen skulle få det likadant som kvinnorna 
    Det är du som påstår att kvinnor har andra rättigheter än män. Vilka är dessa? du ljuger så otroligt mycket
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-03 21:25:13 följande:
    Du hänvisade till att det handlar om att kvinnor har rättighet till sina kroppar då. 
    Kvinnor HAR rättighet till sin egen kropp. Män HAR rättighet till sin egen kropp. Eller menar du att alla mäns kroppar är till för kvinnor? Bara för en kvinna att hämta hem en man och knulla honom?
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-03 21:35:25 följande:
    Att kvinnor har rättighet till sina kroppar är inte samma sak att kvinnor skulle ha bättre valmöjligheter än männen 
    Och vem påstår att kvinnor ska ha bättre valmöjligheter än män? Kvinnor har FLER möjligheter för det finns FLER män än kvinnor. Så HUR ska du lösa den ekvationen? och även om det skulle finnas FÄRRE män än kvinnor skulle jag välja frivillig ensamhet över att välja en man jag inte attraheras av.
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:12:24 följande:
    Och det är fel då när du blir sur för sex ska inte vara en rättighet 
    Sex är inte en rättighet. Och ska inte heller bli en rättighet. att ha rätt till sitt eget liv och sin egen kropp väger tyngre än rätten till att få knulla alla dagar i veckan året om. förstår inte att det är så svårt för dig att förstå, är dun förståndshandikappad?
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:32:59 följande:
    Våldtäkter enligt er uppstår när kvinnor får sämre valmöjligheter men det ska handla om något annat när män får det. 
    vad är en våldtäkt för dig? Är det en våldtäkt för en man att behöva förändra sig för att hitta kvinna med lagligt samtycke? Vad är våldtäkten? lagligt sex med samtycke är och kommer aldrig bli en våldtäkt. när någon tvingas ha sex utan lagligt samtycke är det en våldtäkt. förstår inte vad det är som är så svårt att förstå
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:32:59 följande:
    Våldtäkter enligt er uppstår när kvinnor får sämre valmöjligheter men det ska handla om något annat när män får det. 
    vad är en våldtäkt för dig? Är det en våldtäkt för en man att behöva förändra sig för att hitta kvinna med lagligt samtycke? Vad är våldtäkten? lagligt sex med samtycke är och kommer aldrig bli en våldtäkt. när någon tvingas ha sex utan lagligt samtycke är det en våldtäkt. förstår inte vad det är som är så svårt att förstå
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:20:59 följande:
    Så i lagboken så står det att du får lägga skulden på någon och att du får kalla det "skylla sig själv"?
    Men andra personer får inte föreslå hur kvinnor ska göra istället? 
    Varför ska kvinnor ha sex mot sin vilja med män de inte vill ha sex med? Varför?

varför är du emot lagligt samtycke? Kan du inte hitta partner med samtycke att du måste utnyttja en kvinna? Tänder du på att knulla en ovillig kvinna? gris
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:35:56 följande:
    Du får hänvisa till den källan där det står att det handlar om våldtäkter när män och kvinno får ha liknade valmöjligheter!? 
    Vi har samma valmöjligheter. Säga ja tack eller nej tack. vilka mer möjligheter finns det menar du?
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:36:47 följande:
    Och då borde du inte heller i så fall ha några känslor när det handlar om sex 
    Vad har känslor med det att göra? Oavsett om jag är glad, ledsen, arg eller kåt eller okåt så är inte sex en rättighet för det. det blir inte mer lagligt för att jag är glad och kåt om min partner är trött och okåt.

läs på om lagligt samtycke
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:42:34 följande:
    Och det handlar om att du tycker det är okej att ha egna känslor för sex när du gynnas av det 
    Mina känslor har inget med lagligt samtycke att göra. Eller hur påverkas lagligt samtycke utav mina känslor? Förklara vad du menar om du ska ljuga så förbannat
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:47:01 följande:
    Jag menade att om det ska handla om våldtäkter när man ber andra att göra något så borde det handla om det när ni föreslår något.

Exempelvis vad hen skrev:Det ligger helt och hållet på ert eget ansvar att göra er så attraktiva som möjligt om ni nu vill ha sex och relationer. Många män gör inte detta. De struntar rentav i det mest basala som social kompetens och att hålla sig rena, snygga och normalviktiga. Då får ni skylla er själva när kvinnor avvisar er dåliga karaktär"

Hen klagar på att något är dåligt och att man ska göra något för man har eget ansvar 

Visa var i lagboken det står att det är en våldtäkt att föreslå tips på hur män ska bli mer attraktiva så de lyckas dejta. 

ser fram emot paragraf och stycke där det står att det gåt emot samtyckeslagen.

• Anonym (Iq-fiskmås)

Ingen idé att ens försöka förklara för knäskålar, som upprepar sig värre än en lp skiva med hack. det är så uppenbart att vissa män aldrig kommer förstå enkla begrepp som behov, rätt, rättighet. också uppenbart att de inte heller kommer begripa sig på fri vilja och samtyckeslagen. Vissa män borde låsas in för allmänhetens bästa, otroligt obehagligt om dessa män finns ute på stan

Svar på tråden Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?