Anonym (hej) skrev 2024-03-13 17:19:44 följande:
Varför svarar du inte på frågan? Vill du att män ska höga eller låga standarder?
När du hävdar att många kvinnor inte vill ha promiskuösa män är det en lögn. Ni gör allt för att skifta fokus och dölja att ni gärna drar nytta av att män har låga standarder. Ni gillar att ni inte behöver anstränga er för att få män samtidigt som ni njuter av att säga att kvinnor minsann ska ha höga standarder?
Varför ska män acceptera er dubbelmoral?
Jag skiter högaktningsfullt i vad andra har för standard på vad de väljer för partner. Jag väljer vad jag vill (och min dildo hellre än någon som inte attraherar mig) och är bara ute efter någon som ömsesidigt tycker att jag uppfyller hans standard.
Vad är "hög" och "låg" standard? Jag vet bara vad jag är ute efter hos en partner. Om det är höga eller låga krav? Who gives a fuck? Om jag inte får bågot napp utifrån de krav jag har så har jag två val: ändra mina krav eller leva ensam till jag hittar någon.
Tänk att det ska vara så jävla svårt att förstå att man inte kan tvinga fram sex, intimitet ich relationer? Att det inte är något som kan lagstiftas fram eller någon annan galenskap som framkommit.