Inlägg från: Anonym (Sommar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sommar)

Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?

Auditanne skrev 2024-05-19 06:03:38 följande:
    Fast igen då - de som klagar över att de upplever sig missgynnade är de som bär ansvaret till att förändra sin situation. Finns inget kvinnor rimligen kan göra åt saken. Vi kommer inte att börjat dejta oattraktiva män liksom. 
    Det enda alla dina inlägg handlar om är att förskjuta hela skulden/ansvaret till män. Oavsett ämne, oavsett tråd. Dessutom använder du ett nedvärderande språk i sammanhang där du vill visa ditt ogillande. Som tex horbockar, losers, kåtbockar, tonårstöntar osv.
  • Anonym (Sommar)
    Auditanne skrev 2024-05-20 00:26:15 följande:
    Självklart lägger jag över ansvaret på de män som klagar. Det är ju dessa som är missnöjda och då faller det också på dem att försöka ändra sin situation. Kvinnor är inte skyldiga incelsen vare sig sex eller kärlek. 

Ja, jag ser ner på sexfixerade män och tonårspojkar med hormonpåslag som objektifierar kvinnor och avhumaniserar dem. Precis som de flesta sunda kvinnor skulle göra. 

Och ja, om det enda man har på hjärnan är pippa så gör det en till en stor fet loser i mina ögon. En simpleton som inte kan tänka längre än hans förkrympta stånd når.
    Jag tror du är mer sårad än du vill medge - troligen är det några män som gjort dig bitter och du tar ut den frustrationen här på FL.
  • Anonym (Sommar)
    Anonym (Då) skrev 2024-05-24 17:27:29 följande:
    Du är väldigt otrevlig. 
    Det är förnedrande när du exempelvis snackar om losers
    Det finns mycket frustration som behöver komma ut.
  • Anonym (Sommar)
    Anonym (Då) skrev 2024-05-24 18:54:40 följande:
    Femcel? 
    Hade inte hört ordet femcel innan så jag fick googla det. Men ja det kan nog stämma.
Svar på tråden Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?