Inlägg från: Anonym (Iq-fiskmås) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Iq-fiskmås)

Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?

Anonym (hej) skrev 2024-03-13 17:21:43 följande:
    Varför tror du att det är en rättighet för dig att ha många män att välja på?
    inte lärt dig skillnad på rätt och rättighet ser jag. Ska jag buda hem ett lexikon? Jag har rätt att ha sex med lagligt samtycke med noll, en eller femton män om jag vill. Min kropp mitt val. Så länge allt är med samtycke med sexpartnern givetvis. exakt samma rätt har du. läs på lite så kanske du lär dig begreppen. varför skulle jag inte ha rätt att ha sex med lagligt sex med samtycke med hur många/hur få jag vill? det är det fina förstår du. Min kropp mitt val. Vem jag väljer att ge samtycke till. Precis som män har samma val att ge eller neka samtycke. 
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-03-14 08:47:21 följande:
    Det går fortfarande snacka om rättvisa och fel på jämställdheten 
    det finns ingen orättvisa med lagligt sex med samtycke. det är inte heller ett jämställdhetsproblem med sex med lagligt samtycke. Inte heller diskriminering. det är så lagligt samtycke fungerar
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-03-14 08:54:10 följande:
    Inte i verkligheten har inte män samma val och att neka samtycke. 
    Jasså? tvingar kvinnor män att ha samtycke mot sin vilja? kvinnor våldtar alltså män? vad har du för belägg för dina lögner?
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-03-14 12:35:07 följande:
    Det blir först lika om du blir utan sex. 
    Varför skulle jag bli utan sex? Jag har sex med lagligt samtycke varje dag med min partner, vi båda ger varandra orgasm. Vi båda är nöjda. Varför skulle vi sluta? För att det är *synd om oknullbara män?* patetiskt
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-03-14 18:03:13 följande:
    I naturen så betalar man inte för okända personers sexliv eller för okända personers barn.

Om man inte förökar sig så kanske man istället lever i en grupp av andra djur av samma art som man är släkt med. 
    Jag betalar skatt för din vård. för dina mediciner. För din dagliga verksamhet. För ditt bostadsbidrag. Hur ska jag göra för att denna skatt istället borde gå till tvångsvård för att spärra in mentalsjuka män?
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-03-14 18:09:14 följande:
    Och då måste du acceptera om män inte heller vvil bli utan sex
    Vill man inte vara utan får man hitta en partner som ger samtycke. ingen får samtycke gratis. Tror du jag bara kan ligga i sängen och beställa knull eller? Det är så uppenbart att inte kan ett skit om relationer
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (Då) skrev 2024-03-14 18:13:58 följande:
    Du vill inte acceptera ett scenario där du blir utan sex. 
    Du vill inte ta hänsyn till vad andra personer vill. 

Det finns inget förbud om olika män vill inte bli utan sex. 
    Rättighet att få ha en åsikt och en önska 
    det handlar inte om att acceptera. Jag har lagligt sex med samtycke. Jag förespråkar samtycke, om min partner inte ger samtycke så blir jag utan sex. Enkel matte. jag behöver inte en man för orgasm. Jag har en satisfyer. så det går ingen nöd på mig om jag skulle bli utan sex. skulle aldrig sänka mina krav på lagligt samtycke
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-14 22:19:18 följande:
    Jag vill tvinga andra män att höja sina krav. Varför vill ni inte det när saker ställs på sin spets?
    Visa ett svar här i tråden där en kvinna nekat en man att höja sina krav. ni får ha hur höga krav ni vill. Däremot kan ni inte kräva partner oavsett hur höga eller låga era krav är. Precis som det är för kvinnor. Lagligt samtycke krävs oavsett kravlista
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-14 22:28:53 följande:
    Ni har sagt flera gånger att män måste prestera mer för att få en kvinna. Det går inte att ändra spelreglerna så att konkurrensen minskar, har ni sagt hela tiden. Har du ändrat dig?
    män behöver leva upp till kvinnors krav för samtycke. Kvinnor behöver leva upp till mäns krav för samtycke. Om ena könet har lägre krav blir det väl en sned balans? Massa villiga män och massa ovilliga kvinnor. Eftersom ingen ska knulla mot sin vilja är det väl bara fördelar med att även män blir ovilliga? Fattar inte problemet. Bli hur kräsen du vill. Kan inte bry mig mindre
  • Anonym (Iq-fiskmås)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-14 22:32:50 följande:
    Nej, för om du tar betalt för det är det inte ditt eget val om du vill ge samtycke längre. Alltså har du fel om premissen att samtycke övertrumfar allt. Du har alltid rätt att neka samtycke, men du har inte rätt att ovillkorligt ge samtycke.
    Nu drar du in prostitution igen. Är köpa en kvinna enda sättet du lyckas knulla? lagligt samtycke har jag rätt att ge exakt hur mycket jag vill. läs ordet lagligt. prostitution är inte lagligt så var får du in det i ekvationen? så jo. jag kan ge hur mycket jag vill. Det betyder inte att jag hokus pokus får en man. Det är en helt annan fråga. Ingen korrelation med MITT samtycke som jag har rätt att ge. Min kropp mitt val 
Svar på tråden Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?