Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?
I praktiken säger kvinnor nej till sex mycket oftare, och det vet du och alla andra mycket väl. Kvinnor är försiktigare pga av högre risk, men eftersom den risken idag i princip är borta så har balansen rubbats och kvinnor har extremt mycket sexuellt makt.
Om kvinnor säger nej till sex så killgissar jag nu att det idag inte beror på ev risker utan mer att de inte vill ligga med vilken man som helst eller till vilket pris som helst.
Pillar hellre på mig själv än har sex med kraftigt överviktiga män, män utan hjärna, spinkiga män, män med dålig hygien, självgoda män, män som är dåliga på sex, män som inte kan ta ansvar för hem och relation om vi lever tillsammans i en relation, män som inte kan kommunicera osv.
Har aldrig inträffat att jag sagt nej till sex bara för att utöva någon form av makt gentemot en man utan alla mina nej har grundat sig i något av ovanstående exempel.
X-maken beklagade sig över att jag aldrig tog initiativet till sex och när jag då till slut påpekade (hade försökt den vänliga vägen i många år, men det gick inte) att jag inte tände på hans stora ölmage eller hans totala brist på ansvarstagande för hem, barn, relation osv. och fick svaret att hans mage inte störde honom så varför störde den mig...
Så han äter till sig en stor mage och skiter i sin familj och så är det min sexlust det är fel på och jag som ska ändra på mig?
Är otroligt skeptisk till att jag någonsin vill bo tillsammans med en man igen.