Inlägg från: Anonym (Sluta hora!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sluta hora!)

Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?

Män får väl helt enkelt sluta vara så jävla horiga och ligga med vem som helst som råkar ha en fitta mellan benen. Det är ju ni män som äger problemet. Skaffa er lite jävla värdighet och standard. Varför ska kvinnor straffas för att ni beter er som kåta jävla äckelslynor och öser bekräftelse med vilken kvinna som helst? Sluta med det så löser ni ert eget problem utan att straffa kvinnor för något vi inte har någon som helst kontroll över. Det bästa kanske vore att förbjuda män att ta kontakt med kvinnor. 

• Anonym (Sluta hora!)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-07 03:24:36 följande:
    Fast du skulle aldrig stödja en sån lagstiftning som begränsar din tillgång till fuckboys. Du bara låtsas att du tycker så.
    Jag vill inte ha någon tillgång till manshoror som bjuder ut sig själva till varenda fitta de stöter på överhuvudtaget. Bara tanken är motbjudande. Jag vill ha en man som håller på sig och har lite stolthet och inte beter sig som en grottmänniska. 
  • Anonym (Sluta hora!)
    Anonym (äcklo) skrev 2024-03-07 15:00:53 följande:
    Kan ju vara så att kvinnor säger nej i större utsträckning pga män som är som du. Totalt avtändande.
    Precis, vem vill ta i en man med såna åsikter? Jag ryser av bara tanken. Man blir äcklad in i benmärgen. 
  • Anonym (Sluta hora!)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-07 16:18:54 följande:
    Är du i såna fall med på att begränsa hur många sexpartners män får ha eller är det bara tomma ord?
    Hur i hela friden lyckades du tolka mitt inlägg så? Män får knulla precis så mycket de vill så länge de lyckas träffa kvinnor som vill knulla. 

Jag tycker däremot att män med låga krav som går i säng med vem som helst bara de får sticka pitten i något varmt är motbjudande. Och det är dessa män som gör det möjligt för vilken kvinna som helst att bli uppvaktad pga deras låga krav och det är väl precis det ni är så satans avundsjuka på. Så lös ert eget jävla problem. Sluta hora och bjuda ut er till vad som helst. 
  • Anonym (Sluta hora!)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-07 17:55:42 följande:
    Det var bara tomma ord, alltså. Du vill ju inte lösa problemet. Alla män som träffar kvinnor som vill knulla ska få göra det, tycker du. Hur ska vi män kunna lösa problemet i så fall?

För att vi ska kunna styra över den typen av män krävs det lagstiftning. Men nej, gud vad fult med män som kräver lagstiftning på sexområdet. Det är bara feminister som får göra det.
    Men hur i helvete ska vi kvinnor få männen att sluta hora och äckla sig? Hur kan det vara kvinnornas problem att lösa? Ni får väl göra som feministerna gjorde och gå ihop ni män och jobba för att män ska bli mer solidariska mot varandra.....men det kanske blir för jobbigt. Det är ju lättare att skylla allt på kvinnorna och inkräkta på deras autonomi och rätten att bestämma över sin egen kropp.. 
  • Anonym (Sluta hora!)
    Mrs Moneybags skrev 2024-03-08 14:43:17 följande:

Glömde tillägga att de flesta kvinnor kan ha utmärkt sex utan penetrering. 

Det kanske du vet Schweinstein? 

Det betyder att man inte behöver bli gravid bara för att man har sex, oavsett om både preventivmedel och aborter är olagliga. 

Exakt. Jag klarar mig utan penetration resten av livet. Det är totalt ointressant och ger mig absolut ingenting. 
  • Anonym (Sluta hora!)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-08 19:52:20 följande:
    Precis, du bryr dig inte eftersom det är ett mansproblem men förväntar dig samtidigt att män ska bry sig om kvinnors problem. Varför ska jag bry mig om kvinnors problem när du inte bryr dig om mäns problem? 
    Jag är nyfiken, vilka kvinnoproblem bryr du dig om i dagsläget och på vilket sätt jobbar du för att lösa dessa problem åt kvinnorna? 
  • Anonym (Sluta hora!)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-08 20:04:52 följande:
    Jag accepterar den nya samhällsordning som feminister har skapat där allt som tidigare var en fördel för män har tagits bort. Det är inte självklart, men jag tycker att det är rimligt med rättvisa.
    Vilka fördelar har män blivit utan? 
  • Anonym (Sluta hora!)
    Anonym (.....) skrev 2024-03-08 21:18:13 följande:
    Du tror på allvar att förändringarna som skett för kvinnor de senaste 150 åren har kommit gratis från styrande politiker?

Du är med andra ord inte bara korkad utan saknar dessutom utbildning.

Shit pommes tycker synd om dig.
    Dunning kruger effekten in action.....
Svar på tråden Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?