Inlägg från: Anonym (591) |Visa alla inlägg
  • Anonym (591)

Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?

Dags att Säpo börjar ha koll på den skeva incelpojken med den konstiga meningsuppbyggnaden som startade denna tråd!
    Trådstarten och efterföljande inlägg av ts är t.o.m mer sjuka än vanligt och försöker fördumma alla män och önskar lidande åt alla kvinnor. 
    Vad kommer näst? Attentat mot dejtingställen? Abortkliniker? Vigsellokaler?

• Anonym (591)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-07 03:22:28 följande:
    Glöm det. Din sort har inte längre kontroll över våra myndigheter.
    Du store allvetande, säg mig vilken sort jag är då! Det vet ju du så klart bättre än jag.
    En ledtråd: jobbar inte åt några myndigheter.

Det är inte jag som ska meddela Säpo. Bara ett gott råd till dem att TS med all säkerhet behöver lite bevakning innan något vansinnesdåd i incel-anda inträffar:D
  • Anonym (591)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-07 04:21:17 följande:
    En politisk korrekt destruktiv Löfven/Lööf älskande-sort som vi tack och lov slipper nu.
    Fel. Det blir lätt så när man killgissar om något man inte vet ett smack om.
    Men du tror förstås att Åkesson ska bjuda på ett gratisknull om du röstar på honom?

Och vadå slipper mig? Har du planerat mord nu också eller? Också svårt när man inte vet ett dugg, så nej "ni" (du ensam alltså) får nog dras med mig ett tag till.
  • Anonym (591)
    Anonym (Gud är större) skrev 2024-03-07 06:42:49 följande:
    Inte bara en Allvetande här på Familjeliv. Gudarnas boning vi finner här. De Fullkomliga. Allseende. Vi vanliga dödliga ska vara tacksamma att vi får ta del av deras Visdom. Tack gode Gud/Gudar. // Hjärta
    Låter som att jag har begått ett stort misstag genom att inte erkänna Den Allseende som Allvetare med stort AFörvånad
    Får försöka ställa om min trasiga inre kompass till "inceldyrkan medelst Visdom" istället. Fast jag tror att det blir svårt så jag är nog för evigt dömd till ett liv utan Visdom. Förlorad..
  • Anonym (591)
    Anonym (Oroa_dig_inte) skrev 2024-03-07 07:02:38 följande:
    Oroa dig inte. Finns inga soffpotatisar till incels som skulle vara kapabla till något sådant här.
    Tack! Dina ord lugnar en orolig själ
  • Anonym (591)
    Anonym (Gud är större) skrev 2024-03-07 10:19:28 följande:
    Vi dödliga gör ju våra misstag tyvärr. Vår Frälsning ligger i att vi får ta del av Gudomligheten som är närvarande här på forumet. Halleluja Hjärta
    Jag har felat och ska lära mig att visa tacksamhet och bli lite mer Forum-Halleluja. 
    Tack för visad Visdom!
  • Anonym (591)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-07 16:29:10 följande:
    Fel? Du avslöjade dig precis med vad du skrev om Åkesson. Jag hade helt rätt förstås.

Vi slipper er på så sätt att ni inte kan använda myndigheter som säpo för att trakassera oliktänkande nu när ni saknar makt. Ni får respektera demokratin fast ni inte vill det.
    Det enda du "avslöjade" är att jag tror att du skulle gilla ett gratisknull med Åkesson, inget annat.

Jag kan vara VAM eller jag kan vara M eller Mp eller Afs. Eller något commieparti till vänster om V?

Är du en sån stackare som finner trygghet I att placera människor i egna påhittade politiska fack? 
    Klart du är! Du älskar att placera alla män eller alla kvinnor i dina hemmasnickrade könsfack.
    Detta säger mig att du är en alldeles oerhört trygghetssökande person som har svårt att greja att någon bryter mot dina hemmagjorda placeringsfack för människor.

Det sista kandiderar dig med trolig sannolikhet till det oerhört "statusfyllda" epitetet foliehatt. 
    Som att det inte var nog med vansinne.. 
  • Anonym (591)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-07 17:49:35 följande:
    Du är en sån som går runt och ojjar dig för personer som säger kontroversiella saker och vill skicka säpo på oliktänkande. Inget ovanligt i sig i en svensk kontext. Det räcker så, det är allt jag behöver veta.
    Är du ts? Annars undrar jag varför du tar åt dig. Nej jag vill absolut inte skicka Säpo på oliktänkande. Svårt att tolka text? Jag uppmanade Säpo (i en halvt skämtsam ton) som nog har koll på forum, att hålla koll på någon som verkligen önskar att kvinnor (och män) ska få mer svårigheter genom förbud av abort. Inte för att Ts tror att det kommer honom till fördel. Han vill enbart att människor som har sex ska lida. Tycker du att det är friskt?
    Nu när jag tänker efter så tycker jag nog seriöst att det inte kan vara av ondo att hålla lite koll på en person som önskar alla andra en sådan olycka. Vem vet när det tar sig andra uttryck? 
    Och Ts kommer ju inte direkt att märka att Säpo har lite koll för än han faktiskt begår ett vansinnesdåd, om det någonsin händer. Så vore inget han skulle lida över direkt.
  • Anonym (591)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-07 17:49:35 följande:
    Du är en sån som går runt och ojjar dig för personer som säger kontroversiella saker och vill skicka säpo på oliktänkande. Inget ovanligt i sig i en svensk kontext. Det räcker så, det är allt jag behöver veta.
    Du då? Som vill ha en totalitär regim där män inte får ligga med vem de vill?
    Du är en sån där kommunist som hatar demokrati och självbestämmande över sin egen kropp?
  • Anonym (591)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-07 20:38:32 följande:
    Vi ska inte ha Säpo som ett svenskt Stasi i ett slags DDR-format. Det är sjuka tankar. Finns inga våldstendenser alls i ts inlägg.
    Du inser inte att Säpo redan idag har lite koll på internettrafiken?
    Nej, för det är inget någon märker.
  • Anonym (591)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-07 21:56:28 följande:
    Varför är de korkade när flera före mig ansåg att det var vi mäns ansvar att se till att män blir mindre lösaktiga?
    Du tycker att det är konstigt och stasi-aktigt att Säpo, Europol, Interpol kollar internettrafiken. Något som redan görs idag.

Men du vill gärna ha en lag för att begränsa män från att samtyckligt välja vem de vill ha sex med?
    Vad ska hända med alla män som överstiger sin kvot? Kastrering? Förbud att kontakta kvinnor? Fängelse?

Vid hur många kvinnor ska män förbjudas att ha sex med fler?
  • Anonym (591)
    Anonym (hej) skrev 2024-03-07 21:56:28 följande:
    Varför är de korkade när flera före mig ansåg att det var vi mäns ansvar att se till att män blir mindre lösaktiga?
    Du och ts använder samma tokiga meningsbyggnad. Är den poppis bland incels?
  • Anonym (591)

TS, är detta det enda sättet för dig att få prata med kvinnor utan att de sticker iväg?

Du är hellre avskydd än totalignorerad?

• Anonym (591)
    Anonym (Gud är större) skrev 2024-03-11 12:25:02 följande:
    Ja, men då är han tråkig, bög, eller så säger hon att hon lätt kan få andra ligg.
    Brukar du tacka nej till sex med kvinnor ofta? Med tanke på att du verkar vara någon sorts expert på hur nobbade kvinnor svarar?
    Rent önsketänkande från sin sida..
  • Anonym (591)
    Anonym (Då) skrev 2024-03-12 15:47:26 följande:
    Och man kan tycka olika kvinnors krav är också fel. 
    Back to school! 
  • Anonym (591)
    Anonym (Då) skrev 2024-03-19 16:15:24 följande:
    Enligt olika kvinnor ska man ju vara berättigad till bra sex. 
    Enligt vilka kvinnor? 

Bara för att din mor berättar en sak för dig så ska du inte tro att alla kvinnor anser samma sak.
  • Anonym (591)
    Anonym (Då) skrev 2024-03-26 12:02:53 följande:

Absolut inget oberoende om personer som säger att sex är ingen rättighet själva personligen har haft sex eller har det just då. 
    Att sex är ingen rättighet börjar först när folk främst känner sig hotade. 
    Då kan man säga att det handlar om rättighet till sex när folk har sex. 

Du har ingen rättighet att sitta i soffan och avnjuta en film ikväll. För några kvinnliga extremister har bestämt att män inte har rätten att slippa ut och jogga varje sen kväll.
    Ut och löp med dig nu!
  • Anonym (591)

Borde inte (då) bli avstängd eller åtminstone varnad för spam?

Det är väldigt mycket diskussion med sig själv som Då har..

Svar på tråden Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?