Förklara den här bilden
Om en tjej går ut på krogen, 95% chans att killar raggar.
Om en tjej går ut på krogen, 95% chans att killar raggar.
När ska vissa inse att det är ingen skillnad på män och kvinnor? Alla pratar om alla. Den enda skillnaden är att vissa MÄNNISKOR är svin och pratar illa om andra - oavsett kön!
Antingen kan ni sitta här med ert eviga gnällande om att kvinnor är si eller kvinnor är så eller så kan ni leva ert liv, göra det bästa av det och när ni ser att män eller kvinnor beter sig illa säga ifrån till personen ifråga!
Gör man inget åt situationen så håller man ju med den som pratar illa om andra... värt att tänka på
Svar på TS:
Män är inte så nogräknade.
Med tanke på hur många av de män som swipat höger/tryckt gillar på min profil genom åren så är det nog max 5% som faktiskt har läst presentationen och tittat på alla bilder och tyckt att den här kvinnan verkar intressant.
Och kan man inte ens ta sig tiden att läsa min presentation så är man ju inte så värst intresserad så varför ska jag slöa av min tid på en sådan man?
Själv tittar jag på bilder och läser presentationen/profiltexten innan jag överväger att swipa höger eller vänster.
Är inte intresserad av distansförhörhållanden, rökare, gymkillar, män i chefsposition, snygga män osv.
Jag är alltså ganska noga med vilka jag swipar höger på.