Fyra missfall på raken nu cyklerna efter varandra - blev bemött med skepsis av vården
Efter att ha plussat fyra cykler på raken och fått missfall varje gång tog jag kontakt med vården i hopp om att få ta några prover för att säkerställa att det var okej med hormonerna. Jag är 45 år och vet att det är vanligt med missfall då, men eftersom jag ändå lyckades bli gravid tänkte jag att det ändå var värt att kolla upp.
Men nä, blev riktigt dåligt bemött och ifrågasatt om jag verkligen på riktigt varit gravid nu gångerna efter varandra eftersom det är ju ovanligt i min ålder att bli gravid alls. Så att jag skulle ha lyckats bli gravid varje cykel de senaste fyra månaderna sa hon var otänkbart. Men jag vet ju till hundra procents säkerhet att det har varit så, mensen har varit försenad, sen har jag testat med digitalt test där det stått klart och tydligt gravid och därefter testat även med andra tester som visat samma sak. Sen har jag fått en blödning ca 2 veckor efter beräknad mens, dvs missfall.
Är det nån här som har haft liknande och vad berodde det på isf?