Inlägg från: Zorroborro |Visa alla inlägg
  • Zorroborro

Någon mer som har BF i november?

Har också BF i november.
    Gick in i vecka 8 igår och har tidigt ultraljud nu den 28e.

För snart 1år sen så var jag gravid men det visade sig vara en druvbörd (komplett mola) så denna graviditet är lite läskig och vi hoppas att allt ser bra ut på ultraljudet.

Har inte haft så hemska symptom faktiskt, hade extrem mensvärk i vecka 6 som släppte när halva vecka 7 gått. 
    Nu har jag illamående som kommer och går, extremt ömma bröst (gått upp 2 storlekar) och ligamentsmärtor om jag rör mig för fort i sängen och smärta i ländryggen som kommer ocu går..
    Haft 3 blodblandade flytningar som kommit i samband med nummer 2 och sen inget mer.

• Zorroborro

Varit på tidigt VUL idag och blev flyttat från 7+4 till 6+4. Hjärtat slog, men läkaren ville hålla koll och gav mig en ny tid om 2 veckor...
    Har någon varit med om samma? Och allt visade sig vara okej? 

Första graviditeten som visat ett foster för mig, så är nog mer orolig än jag behöver vara..

• Zorroborro

Hade en rosa/blodig flytning imorse och nu ingenting. Har inte haft sex så är inte det.
    Haft bruna flytningar lite då och då. Ingen smärta i magen, men haft extremt ont i ländryggen efter en arbetsdag och då fått bruna flytningar. Någon som varit med om liknande?
    Är i vecka 9 och enligt mensappen så ska jag ha mens nu, kan det hänga ihop?

• Zorroborro
    Qwalite skrev 2024-04-08 10:27:41 följande:
    har du starka symptom i övrigt? 
    Inte jättestarka. 
    Brösten ömmar litegrann idag och somnar så fort jag sätter mig i soffan.
    Igår fick jag kväljningar av att sätta i ny påse i sopkärl (luktade ingenting) 
  • Zorroborro
    Sauwna skrev 2024-04-11 12:54:40 följande:

Lugnande att läsa om någon annan som också haft blödning och sedan fått se en frisk liten böna 🙌🏽????🏽 grattis! Har också bf i sluten av november. 

liten blödning i förrgår i samband med magknip, för att sedan avta efter ca 10 minuter! Man blir ju så rädd 🥹 Blev lugnad av barnmorskan och väntar nu på Ul om i v 8 ?? två veckor känns tuft att vänta???? Lycka till allihopa!

Har haft blödningar lite då och då under graviditeten och var på VUL idag och fick se en böna med armar och ben, 9+4 och allt såg fint ut. Frågade läkaren om blödningarna och han sa att allt tänjs ut såhär i början och man kan lätt få blödningar. Så är inget att oroa sig över om man inte har smärta som håller i sig. 
    Har blodblandade flytningar nu efter VULet och det är just flr man är så pass känslig. 

Hoppas detta lugnar dig 😊
Svar på tråden Någon mer som har BF i november?