Någon mer som har BF i november?
Hej! Jag är 5+4v nu) BF 16 nov men kan bli tidigare med kejsarsnitt) hade missfall i höst som lite oro med rosa flytningar(
Har 2 barn 5 och 11år.
fick tid hos privat klinik 26 march
Hej! Jag är 5+4v nu) BF 16 nov men kan bli tidigare med kejsarsnitt) hade missfall i höst som lite oro med rosa flytningar(
Har 2 barn 5 och 11år.
fick tid hos privat klinik 26 march
Hej!
Någon här som varit eller tänker gå på tidigt ultraljud innan v 8+0? Har ni kunnat se något då?
Jag har ett ultraljud inbokat 8+0, men såg nu att det finns en ledig tid när jag är 6+4. Kommer man kunna se någonting då eller blir det bara en massa kansken? Kanske är det bättre att hålla ut till 8+0 för att kunna få tydligare svar på om allt ser bra ut eller ej..
Anledningen till att jag bokat privat ultraljud tidigt är pga tidigare MA, och jag är nu orolig att det skett igen då jag inte har några symptom.
Vilken dag har du ultraljud?
Jag har också haft lite färgade flytningar..inte kul alls.
VUL inbokat om några timmar. Ångrar att jag bokat tiden, tror inte jag kommer bli lugnare oavsett resultat eftersom det är så tidigt, v6+4. Men det är försent för att avboka nu..
Har inga symptom och har haft några bruna flytningar. Hade ett MA i höstas och jag misstänker samma sak nu.
Någon mer som ska göra NIPT? När isåfall? Jag har mitt inbokat om en vecka, i v 10+4.
När ska ni börja handla saker till bebisen? Jag har fortfarnade inte gjort första ultraljudet är i vecka 10+1 ( vecka 11 ) så jag är ju livrädd att det inte finns liv där inne Jag försöker att inte övertänka eller tänka så, men det går ju inte..... Är livrädd om jag ska vara ärlig.... Eftersom jag enligt mig själv inte har så mycket gravid symtom.... Förutom trötthet, och 0 energi så känns det som vanligt.... Inget illamående, aldrig haft det, eller lite åksjuka men knappt någonting så jag räknar det inte som något gravid illamående.....