Inlägg från: Anonym (Vid sidan om (Man)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vid sidan om (Man))

Ångrar min otrohet

Jag har själv varit otrogen i tidigare förhållande utan att berätta det. Hon fick aldrig reda på att det hade hänt. I och med att hon aldrig fått veta detta så har hon inte heller behövt tänka på det, bearbeta det eller allt vad alla säger händer när man får reda på det.

Vi är inte längre ett par då vi skiljdes åt några år senare, att vi skiljde oss berodde på andra saker än det sexuella...

Så berätta inte är mitt råd, det blir bara värre för alla.

Det är inget lagbrott att ha sex med någon annan som vill det, däremot så anses det vara omoraliskt. Som tur är har vi ingen moralpolis så som de har i tex. Iran.

Ps. det finns de som vill lätta sitt hjärta för alla möjliga saker, men då får man också ta konsekvenserna

• Anonym (Vid sidan om (Man))
    Anonym (typ så) skrev 2024-03-04 14:27:09 följande:
    Ja och det var ju såklart bara för hennes skull du inte berättade, det hade såklart ingenting med att du skulle slippa få skit för det att göra.... så jätte jätte snällt av dig.... en riktigt hjälte {#emotions_dlg.flower}
    Ja var det inte snällt...
    Jag måste nog tala om för dig att svaret till dig är ironi, för jag känner att d väljer att misstolka allt så som djävulen läser bibeln...

Så klart var det för att jag inte vill ha bråk och allt det där i förhållandet...

Nu återstår en sak och det är att se hur många gånger jag blir nedsablad för det här SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande
Svar på tråden Ångrar min otrohet