• HOStockholm

Har storleken betydelse?

Känns som att detta är en vattendelare. För mig med ganska stor (21cmx17) har jag aldrig fått negativ feedback men ändå läser man titt som tätt att tjejer klagar på för stora?

Ska erkännas att uppvärmningen ibland är 30 + min. 

Ni som klagar på stora, har det gjort ont eller vad är felet?

• Svar på tråden Har storleken betydelse?
  • XDX

Jag är också stor men inte riktigt lika stor. Och jag får klagomål. Hur kan du inte få klagomål?! Blir du inte ordentligt hård, eller är den bara 17 vid roten och smalare längre ut? Jag blir knallhård och den är grov hela vägen ut. 

Klart storleken spelar roll. Precis som du nämner krävs långt och bra förspel. Olika storlekar och former kräver olika handhavanden, och det mesta har både för och nackdelar. Rejäl omkrets hela vägen ut är nog en av de varianter som är klurigast och mest tålamodsprövande att hantera. 

• Monleon

Det handlar ju inte enbart om själva storleken. Men den spelar roll.

Vad som är upphetsande med en stor penis är när den är kukformad, om ni förstår.

Ett stort långt skaft på 22 cm med ett litet huvud är inte lika tilltalande som en välformad kuk på 15 cm där proportionerna ligger rätt.

Alla är välkomna men det är ni med 3 cm mer än någon annan som tror det spelar roll. Det är ju min ögon som avgör om den är värd att se på och då är det  faktiskt inte ramen på tavlan som jag tittar främst på om ni förstår.

Där vinner många gånger en väl skulpterad 16 cm över en 20 cm.

M&M

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog
  • XDX

Roxysdream på Youtube har bra videos med tekniker och tänk kring olika storlekar och former. 

• Anonym (Anna)

Min man hade 18/17 som var lika grov hela vägen. Snabbis var inte aktuellt utan det krävdes riktiga förspel .
    Jag gick sönder i slidöppningen om jag inte var fullt på G. Jag undvek ofta sexet just pga av rädslan för att gå sönder.

Min första hade 15/12 och passade helt ok , jag gick inte sönder och fick aldrig ont.

Min nuvarande har 10/14 och passar väldigt bra, vi kan ha snabbisar och jag kan ta emot honom hursomhelst uran att få ont.

• Anonym (??)
    Anonym (Anna) skrev 2024-02-27 11:58:48 följande:

Min man hade 18/17 som var lika grov hela vägen. Snabbis var inte aktuellt utan det krävdes riktiga förspel .
    Jag gick sönder i slidöppningen om jag inte var fullt på G. Jag undvek ofta sexet just pga av rädslan för att gå sönder.

Min första hade 15/12 och passade helt ok , jag gick inte sönder och fick aldrig ont.

Min nuvarande har 10/14 och passar väldigt bra, vi kan ha snabbisar och jag kan ta emot honom hursomhelst uran att få ont.

Är din man 10cm lång? är inte det väldigt kort?
  • Anonym (M)
    Monleon skrev 2024-02-27 08:30:09 följande:

Det handlar ju inte enbart om själva storleken. Men den spelar roll.

Vad som är upphetsande med en stor penis är när den är kukformad, om ni förstår.

Ett stort långt skaft på 22 cm med ett litet huvud är inte lika tilltalande som en välformad kuk på 15 cm där proportionerna ligger rätt.

Alla är välkomna men det är ni med 3 cm mer än någon annan som tror det spelar roll. Det är ju min ögon som avgör om den är värd att se på och då är det  faktiskt inte ramen på tavlan som jag tittar främst på om ni förstår.

Där vinner många gånger en väl skulpterad 16 cm över en 20 cm.

M&M

Sett dej i flera trådar här på slutet och dina inlägg är faktiskt oerhört tråkiga.
    Tänk på hur du formulerar dina långa trista inlägg framöver..

• HOStockholm
    Anonym (Anna) skrev 2024-02-27 11:58:48 följande:

Så intressant att du säger det så 
    Undvek du också oralt av den anledningen?
  • Monleon
    Anonym (M) skrev 2024-02-27 12:52:00 följande:

Sett dej i flera trådar här på slutet och dina inlägg är faktiskt oerhört tråkiga.

Och vem har bett dig läsa dem?
    770 miljoner människor kan inte läsa - här hittade vi en till.
  • Anonym (HmJ)

Nej, det har ingen betydelse

• Anonym (?)
    Anonym (M) skrev 2024-02-27 12:52:00 följande:

Jobbigt att ljuda sig fram i ett längre inlägg?
Svar på tråden Har storleken betydelse?