Dom har gjort fel?
De kanske inte är färdiga med dokumeteringen ännu?
De kanske inte är färdiga med dokumeteringen ännu?
Min erfarenhet är att ibland kan det snålas med material inom vården och sjukhus personal inte följer rutinerna då vården är överbelastad och patienter behandlas som rullande schema.. tyvärr.
Inte för jätte länge sen så tog min barnmorska en blå handske som skydd på ultraljud-staven vid vaginalultraljud.
Ts: Olika regioner har olika rutiner vad gäller ultraljud efter kirurgisk abort. Kan helt enkelt vara så att de inte gör det i din region.
Du kan ringa och höra dig för, då får du helt korrekt svar på vad som gäller i din region.
Men vad är det du pratar om?
barnmorskan satte en handske på ultraljudsstaven under själva undersökningen då den GENOMSKINNLIGA plasten som alla känner till och som jag nämnde i mitt förra inlägg INTE användes och jag frågade inte heller varför.
Handskar som innehåller nitrill ger mig alltid utslag och därför fick jag svampinfektion, inte ett dugg konstigt då det materialet kördes runt i mitt underliv.
Snelhäst: Förövrigt då frågade jag vad hansken på ultraljudsundsstaven har att göra med handskar på handen.