• Anonym

Löneutmätning och betala underhåll

FiaLisannnN skrev 2024-02-26 15:42:01 följande:

"Oj, jag visste inte att jag var tvungen att betala för min avkomma" - manlig logik 

Patetiskt.

Står det någonstans att han inte vill betala för sin avkomma?
    Nej.

Frågan handlar om ifall KFM inte ska ta hänsyn till just detta.
  • Anonym
    FiaLisannnN skrev 2024-02-26 19:30:31 följande:
    Handlingar väger som bekant tyngre än ord. Men du kanske tycker att det är fullt tillräckligt att låta försäkringskassan stå för barnets försörjning?
    Nej, har jag sagt det?
    Varför läser du inte innan du "svarar" med en massa konstigheter som inte har med något att göra?
  • Anonym
    FiaLisannnN skrev 2024-02-26 19:58:23 följande:
    Du kanske ska läsa och åtminstone försöka förstå det du läser innan du bemödar dig att förgylla oss med dina skräpinlägg.
    Detsamma.
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2024-02-27 07:31:06 följande:
    Eftersom jag säger att syftet med inlägget inte var att besvara TS, så har jag ju redan förstått det som du inte har några förhoppningar om att jag ska förstå, men du verkar inte förstå det.

Du hr flera gånger fått klagomål på att dina inlägg inte tillför något eller besvarar TS's fråga, så det blir lite farsartat när du nu klagar på andra om detsamma.
    Det finns individer som bara är här för att bråka, vara elaka och allmänt dryga.
  • Anonym

Tänk så bra det vore om folk inte nappade på de beten som slängs ut lite här och var.
    Om det bara igonrerades helt enkelt.

• Anonym
    Anonym (X) skrev 2024-02-27 16:13:48 följande:
    Nu tänker du väl helt fel? Hans ansvar för att betala för barnen försvinner knappast för att han har kass ekonomi?
    Nej, men KFM kanske borde tagit hänsyn till det?
    Det är vad ts handlar om.
Svar på tråden Löneutmätning och betala underhåll