Vad döljer min fru?
Om det inte är nåt specifikt problem i er relation som ni kan lösa så har hon helt enkelt tröttnat på sex med dig.
Det går att lösa och få en nytänding om ni båda aktivt vill, men bara då.
Om det inte är nåt specifikt problem i er relation som ni kan lösa så har hon helt enkelt tröttnat på sex med dig.
Det går att lösa och få en nytänding om ni båda aktivt vill, men bara då.
Jag skulle kunna vara din fru. Gift sedan 16 år, två barn. Har tröttnat på sex med min man sedan många år. Han har aldrig varit bra i sängen, aldrig tänkt på min orgasm utan bara sin egen. Jag har alltid med en vibrator så att det ska gå fort då han kan ta 10 minuter på sig att på ett tafatt sätt slicka mig till en medioker orgasm. Med min vibratot (rabbitt) tar det 2 minuter. Max.
Trodde länge att jag hade problem att få orgasm, men så träffade jag en man vid sidan om. Han bryr sig 100% om min tillfredställelse och ger mig otroliga orgasmer på 2 minuter. Det är inte fel på mig. Min man är kass i sängen helt enkelt.
Tro nu inte att din fru är otrogen bara för at jag är det.
Jag onanerade hellre än att ha sex med min man innan jag skaffade älskare också. Det blev mer en insikt om att det verkligen finns ett bra och dålig älskare. De dåliga är de som bara bryr sig om sin egen orgasm.
kan vara så, kan också vara att du tänder på det förbjudna i situationen eller känslan av nåt nytt.
har läst här på FL en kvinna beskriva hur en man kunde anstränga sig förgäves i timmar för att få henne att komma, medan med en annan man blev hon våt bara av att han lade handen på hennes rygg.
så det är inte alltid tekniken det kommer an på