Inlägg från: Överste Senap |Visa alla inlägg
  • Överste Senap

För allas bästa! Medelmåttiga män, sluta bry er om kvinnor

1) Kan omöjligt sant då en stor majoritet av männen har eller har haft såväl sex som relationer med kvinnor.

2) Som följd av ovan är detta nonsens.

3) Väldigt fel. Vilka män som anses bäst varierar kraftigt mellan kvinnor och det finns inte en enda man som kan få vilken kvinna som helst då ingen man attraherar alla kvinnor. Sedan finns det såklart vissa män som anses mer attraktiva än andra.

4) Vad är underlaget för detta påstående? Låter som rent fantiserande. Det finns säker kvinnor som väljer vissa män för att de inte kan få andra men det finns visst många sk lågstatuskvinnor som vill ha en likadan man. Kaka söker maka gäller även här.

5) Vissa män har problem med att få uppmärksamhet från kvinnor. Inte alla. De flesta verkar inte ha större problem. Hur kvinnor upplever att de har problem att bli av med uppmärksamhet överlåter jag till dem att svara på.

6) Delvis rätt. Många kvinnor väljer att vara singel idag men knappast pga att de inte fått en högstatusman utan pga att de är less på att bli misshandlade eller behandlade som skit. Eller menar du att det är män som inte behandlar kvinnor som skit som är högstatusmännen?

7) Män som får nobben gång på gång mår dåligt och känner sig värdelösa, det håller jag med om, har själv varit där. Men vad gäller sympatier är jag oklar över vad du menar.

8) Ja jag håller med om att det även finns kvinnor som dragit livets nitlott.

9) Ja att män och kvinnor har ofta inte samma syn på vad som är attraktivt.

10) Ett alternativ är att jobba med sig själv för att få bukt med de oattraktiva egenskaperna.

Svar på tråden För allas bästa! Medelmåttiga män, sluta bry er om kvinnor