Det värsta du varit med om
Om det kan hjälpa andra så skulle jag säga det att. -Se till att ALLTID ha en bra och ordnad ekonomi!
Jag tog stora lån och har många stora krediter. Pengarna har jag nu i efterhand kommit på att jag har bara bränt på en massa skit för att leva "lyxigare" för en stund. Nu mår jag skit och är så stort skuldsatt och går knappt runt varje månad då alla räkningar ska betalas och jag inte har pengar till det.
Att ha ekonomisk otrygghet är bland det värsta jag har satt mig själv i och det får mig att må skit och bara vilja dö.
Men jag kämpar på ändå för jag är en fighter och jag har bestämt mig för att jag ska ta mig ur den här situationen även om det kommer att krävas att jag satsar allt jag kan och att det kommer att ta en massa (15-20) år.
Min första åtgärd är att jag kommer att sälja min lägenhet (bostadsrätt) för jag har ingenting annat av värde som jag kan få in pengar på. Jag är 30+ och kommer behöva flytta hem till mamma. Känner mig som en riktig loser för det var inte såhär jag hade tänkt att mitt liv skulle se ut.