Inlägg från: Anonym (Glans) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Glans)

Tidig utlösning...

Killar, män - händer det att saker och ting går alldeles för fort när ni egentligen vill dra ut på det sköna?
    Jag råkade ut för detta för inte så längesen (inte första gången heller iofs...), när jag lyckades få ihop det med en mycket yngre kvinna. Kan ha varit hela situationen, men hon var snygg, sexig, yppiga bröst, tajt rumpa och rödhårig...

Efter en stund uppvärmning med mycket oralt fick jag tränga in i henne, såå skönt! Kunde verkligen känna hennes våta, varma kramande mus, så härligt och jag ville verkligen fortsätta men det gick inte att hålla tillbaka - kom alldeles för tidigt, och jag märkte såklart att hon blev både snopen och lite besviken... Efter det hade jag dessutom problem att få upp den igen och det kan iofs möjligtvis hängt ihop med ngt glas vin för mycket innan allt drog igång.

Ni som råkar ut för samma dilemma, har ni några tips eller knep? Vad kan man tänka på..?

• Svar på tråden Tidig utlösning...
  • Anonym (Glans)
    Anonym (Elina) skrev 2024-02-22 14:15:54 följande:

Du drack Men kom för tidigt? Aldrig hört. Alkohol brukar göra så män inte kan komma. Alla jag haft sex med brukar ta lång tid på sig att komma. Alltid minst 30 min oavsett vad. Även fast dom fått en avsugning innan sexet 

Minst 30 min tycker jag är med beröm godkänt
  • Anonym (Glans)
    Anonym (Snowihite) skrev 2024-02-22 14:37:50 följande:

Har varit med om detta fast från andra sidan sett. När jag träffade min nuvarande man så var han till en början besviken på sig själv. Han blev lite gladare när jag sa att jag tog det som en komplimang, att han ville ha mig så mycket att han inte kunde hejda sig.

Efter en tid ordnade det upp sig. Nu har jag inget alls att klaga överGlad

Härligt, grattis till er båda!
  • Anonym (Glans)
    Anonym (Elina) skrev 2024-02-22 17:35:48 följande:

Tidig utlösning har inget med hur sexig tjejen är eller hur tight hon är. Sitter enbart hos killen. Så nu kan alla tjejer sluta smickra sig själva?

Att det är skillnad på en tajt och en slapp mus kan nog de flesta män vara överens om, att komma in i en stor hangar utan friktion ger ju inte samma lustfyllda känsla som en trång och omslutande mus gör. Men visst sitter det även i huvudet.
  • Anonym (Glans)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-23 08:50:16 följande:
    Hur gammal är du? Jag hade problem ibland som ung, upp till 30-årsåldern, fast då kunde man ju köra på flera gånger, vilket blir svårare när man närmar sig 60 som jag. :)

Med ålder kommer i alla fall erfarenhet och man kan träna upp sig till att kontrollera sin utlösning. När jag har sex så bestämmer jag själv när det går för mig. Jag kan låta det gå efter 2 minuter om jag vill ha en snabbis, eller köra på i 3 timmar om man vill leka länge.

... och en gång är ingen gång... om det blir ett konstant problem tycker jag att du ska fundera på att öva upp dig (finns mycket info om det som man kan googla) för att få bättre självkontroll. Det finns även kondomer och salvor som bedövar känseln i kuken om du har rejäla problem, fast då förtar man mycket av det mysiga. :)
    Jag närmar mig 60- strecket. Det här har ju hänt några ggr under min karriär men lyckligtvis brukar jag kunna hålla på en stund innan jag når höjdpunkten...
    Men absolut lär jag tjäna på träning. Brist på träningspartner gör iofs saken lite svårare.
  • Anonym (Glans)
    XDX skrev 2024-02-23 10:34:55 följande:

För längre uthållighet kan du testa att gå med förhuden tillbakadragen under dagen, det kan minska känsligheten. Men var uppmärksam så att inte ollonet eller förhuden sväller - och av denna anledning ska du ha förhuden över ollonet när du dover. 

Du kan också praktisera edging, så kan det hjälpa med lite mer kontroll när det börjar närma sig orgasm. 

Och för att kunna starta om snabbare, att få upp den igen, ifall du råkat komma för tidigt - kolla olika sätt att minska prolaktin. Bäst är genom smarta kostval, och inte tillskott/kemikalier för de skapar lätt nya obalanser och problem. Prova äta en till två röda lökar om dagen t ex (se till att du får i dig tillräckligt med vätska också, så stinker du inte lök). Och naturligt zinkrika grejer som t ex nötkött och musslor. Sömnen är också urviktig. Se vidare testonation.com och Hans Amato på Youtube.

Tack för tips. Faktum är att förhuden oftast är tillbakadragen per automatik vilket inte på något sätt "stör" ollonet, tvärtom eg, känns fräschare.
    Ska gräva lite i kosthållningen, även om jag normalt inte har jättestora problem men ju potentare desto trevligare. ;)
  • Anonym (Glans)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-23 13:17:48 följande:
    Skaffa en KK/FWB... tala om att du vill träna uthållighet och att edga för att kunna hålla på länge... finns säkert någon dam som skulle vilja hjälpa en man i nöd. :)
    Haha, säkert! Tips på forum där någon hjälpande dam kan gömma sig..? ;)
Svar på tråden Tidig utlösning...