Folk har fullt upp med sitt eget
Jag förstår faktiskt inte vad du umgås med folk som håller på så.
Menar du att dina vänner håller på så? att dina kollegor håller på så?
Att folk på stranden, gymet, och andra ställen håller så?
Nej jag hör aldrig mina vänner hålla på så, jag hör inte mina arbetskollegor hålla på så, jag hör inte det hela tiden när jag är på stranden eller andra offentliga ställen.
Jag hör ytterst sällan folk hålla på klanka ner på andra, håna folk eller säga till dom hur dom ska leva sina liv mm.
Så ja man undrar faktiskt vad för sorts personer du umgås med som hela tiden håller på så.
Det är verkligen inget folk jag umgås med gör.
Men jag hör inte det heller på stranden och andra ställen heller, nej jag upplever det som ytterst sällan.
Jag kan faktiskt inte förstå hur du hela tiden kan höra sådana saker ute bland okända personer på stranden och andra ställen. Har aldrig hört ifrån någon jag känner att dom hör och ser det heller så särskilt ofta.
Då jobbar jag ändå mitt i city bland kunder och rör mig runt i stan och åker kollektivt varje dag, är ute bland folk med mina barn osv.
Jag undrar vart du bor där folk hela tiden beter sig så dåligt och klagar på folks utseenden, vad det är för arbetsplatser du jobbat på där dom gör det och vilka du umgås med privat som gör så.
Varför blir du alltid utsatt mer än andra? varför drabbas du av detta hela tiden när du själv säger att du har varit vältränad och är snäll och trevlig, det är så märkligt!
Vad tror du själv att det beror på att du alltid råkar ut för detta mer än andra?
Dras du till till sådana personer som beter sig dåligt?