• Marialouise

Gissa kön kub, nub-teori

Hej!

Bilden är från vecka 12+4. Kan ni hjälpa mig tyda om det är en liten flicka eller pojke utifrån nu-teorin ☺️ 

Har RUL i mitten av mars så uppdaterar er vad det blev då! 

• Svar på tråden Gissa kön kub, nub-teori
  • Symetrical
    Nosa89 skrev 2024-06-05 12:15:03 följande:
    kan ni gissa på min oxå
    Tyvärr syns inte hela nubben här, men utifrån vad jag kan se skulle jag gissa på flicka ☺️
     du har inte några fler bilder?
  • Symetrical
    Nosa89 skrev 2024-06-06 14:15:29 följande:

Oh tack jag har en bild till 

Ingen nubbe här, så får hålla fast vid flicka, ca 80% säker 😊
  • Anonym (Anonym)

Skulle någon vilja vara jättesnäll och gissa på min också? Är det en flicka eller pojke troGlad
    Bilder från ultraljud i vecka 12+6

• Anonym (Kanske)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-10 21:28:28 följande:

Skulle någon vilja vara jättesnäll och gissa på min också? Är det en flicka eller pojke troGlad

Jag tror det kan vara en liten flicka ????
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Kanske) skrev 2024-06-10 21:58:10 följande:
    Jag tror det kan vara en liten flicka ????
    Spännande! Får jag bara fråga hur du kan se det? Vad ska jag kolla efterGlad
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-10 22:01:16 följande:
    Spännande! Får jag bara fråga hur du kan se det? Vad ska jag kolla efterGlad
    Jag kan inte se det 😅 men utifrån andra bilder jag kollat liknar det mest de som varit flickor. Men kan säga att jag hade fel på mitt eget, var bombsäker på flicka och det är en pojke. Finns de som är väldigt duktiga på att se, men jag tycker mest det är roligt att gissa 🙃
    Gissa kön tråden är det en som är duktig på att tyda och som ibland lagt upp vad hon kollar på 😊
  • Symetrical
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-10 21:28:28 följande:

Ser flicka här 😊
  • Amanzda

Hej,
    Jag var på kub idag (13+0) och undrar om ni ser om det är en flicka eller pojke? 😊 Känns så länge att vänta tills vecka 19 🙈🙈
  • Hajhajsvaj
    Hej!

Är det någon som vill gissa om denna lillen är en flicka eller en pojke? Ultraljudet gjordes i vecka 18+5 ☺️

Svar på tråden Gissa kön kub, nub-teori