• Marialouise

    Gissa kön kub, nub-teori

    Hej!

    Bilden är från vecka 12+4. Kan ni hjälpa mig tyda om det är en liten flicka eller pojke utifrån nu-teorin ☺️ 

    Har RUL i mitten av mars så uppdaterar er vad det blev då! 

  • Svar på tråden Gissa kön kub, nub-teori
  • Symetrical
    Symetrical skrev 2024-02-20 07:32:28 följande:

    En liten flicka ????


    skulle inte vara frågetecken, utan ett 💓 
  • Symetrical
    Marialouise skrev 2024-02-20 12:56:05 följande:

    Spännande! Tack så mycket för era gissningar. En gissning på pojke och en på flicka. 50/50 😄


    Jag har varit admin i en sån där nub theory grupp och jag kan säga att om inte nubben reste sig inom två dagar efter att den här bilden var tagen är det 100% en tjej 😊
  • Marialouise
    Symetrical skrev 2024-02-20 15:10:50 följande:
    Jag har varit admin i en sån där nub theory grupp och jag kan säga att om inte nubben reste sig inom två dagar efter att den här bilden var tagen är det 100% en tjej 😊
    tack för svar! Även barnmorskan gissade på flicka. Även om hon underströk att det var väldigt tidigt och inga garantier. Jag uppdaterar er här när jag fått svar efter rul i mars 😃 förutsatt att lillen vill visa upp sig såklart 
  • Marialouise

    Var på rul i måndags. Om inte barnmorakan såg fel så är det en liten prinsessa som väntas till sommaren ????

    Mammatillpojkar: jag är verkligen ingen fena på det här men jag skulle gissa på flicka ☺️

  • Anonym (s)
    Smurfananna skrev 2024-03-27 22:01:18 följande:
    Någon som vill gissa på denna?🙈🥰
    jag gissar på att din är en flicka eftersom nubben har samma vinkel som ryggraden
  • Smurfananna
    Anonym (s) skrev 2024-03-30 16:17:05 följande:
    jag gissar på att din är en flicka eftersom nubben har samma vinkel som ryggraden
    Åh va spännande, 2 olika grupper & 2 som gissat tjej & en pojke. Ska bli så spännande, hade varit roligt med en av varje, har en pojke sen innan. Men jag blir glad vilket det än blir såklart😍❤️
  • Anonym (3barn)


    Skulle bli jätteglad om någon vill gissa på den här 12+4
  • Anonym (Bessie)

    Engeln- gissar på pojke. 


    anonym (3 barn) - gissar flicka (lite beroende på vilken vecka du är i när bilden togs)

    uppdatera gärna när ni vet!🙂

  • Anonym (3barn)

    Det är vecka 12+4 . Skickar även med skärmklipp från en film 😀
  • Anonym (Bessie)

    Tidiga veckor såklart. Gjorde min egen kub i 13+6 och där ingen tvekan om att det var en liten pojke. Men tror verkligen på flicka hos dig! 


    Stort grattis till graviditeten!

  • Anonym (3barn)

    Tack snälla! har två killar innan så det ska bli spännande och se om det stämmer 😀

Svar på tråden Gissa kön kub, nub-teori