Någon mer som undviker gym som kvinna?
Anonym (Helsingfors) skrev 2024-02-19 08:00:45 följande:
Besökt tre gym här och alla har speglar. Ja, speglar är till för att man ska kunna se sig själv. Om man vet hur träning funkar så behöver man inte sig själv i speglar. Man känner när man gör rätt.Till TS vill jag säga, skit i vad andra tycker. De allra flesta kommer inte märka dig överhuvudettaget. de har fullt upp med att träna själva, de flesta av de som kommer att märka dig kommer att tycka att det är bra att du är där för att träna. Sen finns det ju vissa fjortis gym som t.ex SATS där det kanske är annorlunda, men det är ju bara att skippa dessa gym.
Jag kör på Medley i Täby badhus sedan ett par år tillbaka och tycker att det är kanon där, mest för att det inte är så mycket folk. Jag kör rätt fokuserat och vill inte behöva vänta på utrustningen jag vill ha. Jag har genom åren tränat på alla de större kedjorna och tror att just SATS passar dig minst, jag har inget problem med det förut att det är packet med folk och jag tycker att de mest sitter och tittar på sina telefoner istället för att träna.