Inlägg från: Anonym (Spiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spiken)

Träffade trans i går

Anonym (Trans älskare) skrev 2024-02-15 16:10:31 följande:
    Träffade trans i går

Hej
    vill mest skriva av

Äntligen fick jag träffa en trans och jätte vacker, mer kvinnlig än pojke
    22år och började redan i tonåren med förvandlingen 
    Jag själv är 26

Inget hände sexuellt en kram enbart 
    vi hade en trevlig kväll igår 

Vill träffa igen problem är att hon bor 22 mil från mig.
    Nu tog jag ledigt enbart för att åka och träffa henne.
    Fick kontakt genom nätet ☺️så tog chansen och bjuda ut på alla hjärtans dag och fick ett ja 

Vi har prata en del idag och vill ses igen 🥰 är lycklig. så har redan bokat helgen på hotell (Samma jag bodde på igår)
    och vi ska hitta på nåt skoj 

Vad tycker ni man ska hitta på för andra dejt. har inte dejt allt för mycket faktiskt andra gången då jag alltid sökt trans
    vanliga tjej tilltalar inte mig och män/pojkar nej nej

Vet att jag ser bra ut har fått många erbjudanden från tjejer att ses men har tackat nej 

Jag har inga problem att va öppnen med detta, mina närmaste vet redan att jag träffade henne ☺️

Vad har att personen är trans att göra med dejtaktiviteter för andra dejten? Är det skillnad mellan biologiskt födda kvinnor och transkvinnor vad gäller dejtpreferenser?
  • Anonym (Spiken)
    Anonym (På en andra dejt...) skrev 2024-02-15 16:56:47 följande:
    Finns ju en chans att en transperson läser det här och berättar om det finns någon skillnad, något specifikt de gillar? Det vet ju inte vi andra liksom.
    Jag kan inte ens föreställa mig vad det skulle skilja så mycket vad gäller personliga preferenser bara för att någon är trans. Inte bowling men gärna picknick? Eller vad då?
  • Anonym (Spiken)
    Anonym (På en andra dejt...) skrev 2024-02-15 17:11:20 följande:
    Du har säkert rätt i det, men jag är inte helt säker. Får hoppas en transperson ser tråden och kommenterar så att inte TS gör nåt skitdumt när han vill göra ett bra intryck.
    Det ts egentligen gör är att med olika uttryck säga att hon är annorlunda än andra. Jag skulle själv känna mig aningen stött om jag vore trans. Ts hade kunnat berätta att han är kär och lycklig och fråga efter råd för en andra dejt. Utelämnat hela transgrejen. Han borde låta hennes personliga preferenser vara styrande i stället för "att hon är trans" grejen. Det blir som att han inte ser människan bakom.
  • Anonym (Spiken)
    Anonym skrev 2024-02-15 17:41:40 följande:
    Fast hon är annorlunda än andra kvinnor. Och det säger jag inte för att vara taskig.
    När de ev ska ha sex t ex, så kan de inte ligga som en man och en "riktig" kvinna gör.
    Ts har ju berättat att dejten har sitt manliga könsorgan kvar!

Ts har också berättat att han är svag för just transpersoner, så varför skulle det utelämnas?
    Det är ju faktiskt inte en usual date, så att säga.
    Ts pratar om dejtaktiviteter, inte sex. Hur skulle det kunna vara annorlunda? Tycker alla transpersoner om exakt samma aktiviteter vid dejting? Människan bakom hamnar i andra rummet. Den hon är överskuggas av att ts verkar ha transgrejen i fokus.
  • Anonym (Spiken)
    Anonym (På en andra dejt...) skrev 2024-02-15 18:37:19 följande:
    Vet du, du har rätt, det var ignorant tänkt av mig faktiskt.
    Bra där! Lycka till på dejten
  • Anonym (Spiken)
    Anonym (På en andra dejt...) skrev 2024-02-15 18:50:07 följande:
    Jag skall inte på dejt, är inte TS :D 
    Lol, ok
Svar på tråden Träffade trans i går