• Auditanne

När låg du senast?

Jag ligger just nu. Soffan är ett mjukt och trevligt sällskap. Sängen också om en stund. 

• Auditanne
    Anonym (babbee) skrev 2024-02-16 01:48:23 följande:

Det var för 2 dagar sen på alla hjärtans dag. Jag dejtade en tjej som frågade om jag ville följa med hem efter dejten. Hon var väldigt vacker. Skall tillägga att det var första dejten. Hon är helt kär och redan nu frågar om fler träffar.

Trevlig liten önskedröm du just målade upp där. 

Min säng väntar ännu. Finns inget bättre eller mer hälsosamt att ligga med enligt mig. 
  • Auditanne
    Anonym (babbee) skrev 2024-02-16 04:57:19 följande:
    Vet inte rikitgt om det är en önskedröm. Sådant kan man lösa om man är skicklig. Finns mer att drömma om som är svårare att få.
    Självklart var det bara ett drömscenario. Likt de flesta låtsas-Romeo härinne som yttrar rena fantasier och sen vill presentera dessa som verklighet.

Hur uppenbart som helst. 
  • Auditanne
    Anonym (Man34) skrev 2024-05-03 23:15:18 följande:

Knullade precis nyss

Då får du vila handen lite nu då
  • Auditanne
    Anonym (Man34) skrev 2024-05-04 09:41:41 följande:

Ja efter att jag fick sambon att komma så får jag vila handen:) Så kul med sånna kommentarer från er som inte får ligga. Istället sitta här o kommentera bittra saker.. 

Ännu roligare med dina projiceringar kring ett obefintligt sexliv.
    En person som faktiskt får ligga med en annan person behöver inte gå in och skriva om det på ett anonymt nätforum. Då finns det liksom inget att bevisa för någon.
Svar på tråden När låg du senast?