Inlägg från: Reclaimyourself |Visa alla inlägg
  • Reclaimyourself

När låg du senast?

Anonym (Villliggamer) skrev 2024-02-15 12:30:57 följande:

Jag måste få ligga en gång i veckan annars blir jag galen. Jag förstår inte dom som klarar sig utan så länge.

Man har inget annat val än att klara sig utan, om man mår illa av tanken på att ligga med 99,5% av Sveriges befolkning.. ;) jag får försöka hitta någon jag känner för helt enkelt, men hur lätt är det! 
  • Reclaimyourself
    Anonym (f) skrev 2024-05-07 22:07:55 följande:

Jag har fortfarande inte legat. Det finns bara en person just nu jag hade velat med, men han är upptagen, så jag får arbeta vidare på att bli attraherad av någon annan.

Hoppas du snart hittar någon  du vill ligga med och att denne vill lika mycket som du! 💟
  • Reclaimyourself
    Anonym (f) skrev 2024-05-07 22:30:01 följande:
    Tack, jag hoppas också det. Det finns ju en del som vill, men jag kan inte. Det är slöseri med tid känner jag ibland då jag älskar sex med rätt person, men jag bara kan inte ligga med någon jag inte känner kemi med, vilket jag inte gör med så många tyvärr. 
    Är exakt likadan, känner ingen kemi för särskilt många, och kan bara vara med nån jag har rätt kemi med. När jag var yngre var jag däremot mer lösaktig... Eller så var killarna helt enkelt snyggare då ;)
Svar på tråden När låg du senast?