• Anonym (Maja)

Blottat ollon

Den här tråden kanske ligger i fel forum nu men låt gå.

Jag vänder mig till männen här på forumet med min fråga. Och då till er som inte är omskurna och inte heller föts med naturligt "kort förhud" och naturligt "blottat ollon". Går ni omkring med ollonet täckt av förhuden eller drar ni tillbaka förhuden och låter ollonet vara blottat? Alltså när ni inte är i en sexuell situation varesig ensam eller med någon annan utan er penis hänger slappt och du är påklädd. 

Om det finns någon eller några män som väljer att blotta sitt ollon, varför gör ni det? Skaver det inte i kalsongerna? Eller är det en trigger av något slag?

• Svar på tråden Blottat ollon
  • Anonym (Maja)
    Anonym (Johan) skrev 2024-02-14 16:08:37 följande:

Hade tidigare förhuden tillbakadragen alltid. Min fru tyckte det var sexigare. Så då tyckte jag att det kan jag väl ha, var lite jobbigt dom första dagarna när ollonet låg mot kalsongerna men det gick över. Så hade jag det under några års tid. 

Intressant.
    Skulle vilja höra kommentarer från några andra kvinnor här också vad gäller blottat ollon och huruvida det är "sexigare".
    Vad säger ni?

Jag kan känna att jag tycker det. Kanske
  • Anonym (Man 45)

Ollonet är alltid täckt av förhuden när det i te är någon aktivitet.

• Anonym (Bart)

Har förhuden tillbakadragen. Har inte haft samlag så det är svårt att säga hur det har påverkat känsligheten

• Anonym (Johan)
    Anonym (Maja) skrev 2024-02-15 08:15:56 följande:
    Intressant.
    Skulle vilja höra kommentarer från några andra kvinnor här också vad gäller blottat ollon och huruvida det är "sexigare".
    Vad säger ni?

Min fru tycker det är mycket sexigare när ollonet är blottat. Så när det hade gått ca 10år med förhuden tillbakadragen, så gjorde jag en omskärelse. Så nu har jag ingen förhud i kvar. 

Gillar du blottat ollon, eller gillar du omskuren bättre Maja? 
  • Anonym (Ui)
    Anonym (Maja) skrev 2024-02-15 08:15:56 följande:
    Intressant.
    Vad säger ni?

Det är mindre fult med tillbakadragen förhud men det viktigaste är att kukbäraren trivs.
  • Anonym (omskärning/underlig upplevelse)

Jag blev omskuren av medicinska skäl som vuxen. Jag hade en väldigt underlig upplevelse av detta, i ungefär ett år efteråt kanske lite längre var mitt ollon/hela min penis väldigt känslig så sex blev extremt intensivt och väldigt bra/alldeles för bra (för mig) men med följd väldigt dåligt för de kvinnor jag träffade under perioden.

All stimulans kändes mycket starkare och bara att stoppa in den blev outhärdligt skönt. Det där med att hålla längre efteråt var helt tvärtom, jag höll inte alls istället. 

Men det försvann sedan och blev som innan. På gott och ont. 

• Anonym (Bart)
    Anonym (omskärning/underlig upplevelse) skrev 2024-02-16 07:03:27 följande:

Jag blev omskuren av medicinska skäl som vuxen. Jag hade en väldigt underlig upplevelse av detta, i ungefär ett år efteråt kanske lite längre var mitt ollon/hela min penis väldigt känslig så sex blev extremt intensivt och väldigt bra/alldeles för bra (för mig) men med följd väldigt dåligt för de kvinnor jag träffade under perioden.

All stimulans kändes mycket starkare och bara att stoppa in den blev outhärdligt skönt. Det där med att hålla längre efteråt var helt tvärtom, jag höll inte alls istället. 

Men det försvann sedan och blev som innan. På gott och ont. 

Jag har förstått att omskurna män med tiden kan få svårare att komma, eftersom ollonet blir alltmer okänsligt.
  • Anonym (L)
    Anonym (Johan) skrev 2024-02-15 19:14:10 följande:
    Min fru tycker det är mycket sexigare när ollonet är blottat. Så när det hade gått ca 10år med förhuden tillbakadragen, så gjorde jag en omskärelse. Så nu har jag ingen förhud i kvar. 

Gillar du blottat ollon, eller gillar du omskuren bättre Maja? 
    Men alltså, va? Varför gick du omkring med ollonet framme innanför kläder, har kärringen röntgensyn? Sjukaste jag hört
  • Anonym (Eddie)

Är det någon i tråden som ollar saker?
    Ex kollegans matlåda som står i kylen på jobbet.

• Kontakt
    Anonym (Eddie) skrev 2024-02-17 16:53:58 följande:

Är det någon i tråden som ollar saker?
    Ex kollegans matlåda som står i kylen på jobbet.

Det hoppas jag verkligen inte att någon gör!
Svar på tråden Blottat ollon