• Idoolboi24

Idol 2024

Hallå allihopa, härligt att vara här. Här är årets tråd inför Idol 2024, jag vet att det är ett tag kvar till nya säsongen, men det stoppar inte någon från att etablera tråden.
    Nu har slutdatumet för din audition sats (då produktionen verkligen ser den) senast 10 mars. Idol Sverige firar 20 år och trots inga detaljer om just det kan nog överraskningar ske.
    En förändring på Filmtopp.se har avslöjats om detta år och det är att det inte bli någon turné, allting spelas in I Stockholm, detta antagligen p.g.a. Tv4s sparpaket. Allting filmas den 29-30 mars och 18-19-20 april, därefter slutaudition som spelas in 14-18 maj. Ha det gött.
    Mvh Daniel.

• Svar på tråden Idol 2024
  • Jhannis

Vet inte om jag svamlar, men tycker att Victoria sjunger alldeles för snabbt denna låt. Det är knappt hon andas och gör hon det då kommer det där ljudet som jag inte gillar.

• molly50
    Nandez skrev 2024-11-02 20:04:11 följande:

Vet inte om det här med dueller är så bra

Nej,det finns ju en risk att de står mot någon som kanske är bättre eller har fler fans med sig.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-02 20:10:50 följande:

Vet inte om jag svamlar, men tycker att Victoria sjunger alldeles för snabbt denna låt. Det är knappt hon andas och gör hon det då kommer det där ljudet som jag inte gillar.

Låten har så många ord 
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-02 20:10:55 följande:
    Nej,det finns ju en risk att de står mot någon som kanske är bättre eller har fler fans med sig.
    Ja, tyvärr så är det så
  • Jhannis

Jag gillar Country så hoppas verkligen Robin går vidare, men han kunde ha valt en svängigare Country låt. Röstarna är unga och kanske inte alls gillar country.

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-02 20:16:15 följande:

Jag gillar Country så hoppas verkligen Robin går vidare, men han kunde ha valt en svängigare Country låt. Röstarna är unga och kanske inte alls gillar country.

Svårt att säga
Svar på tråden Idol 2024