• Idoolboi24

Idol 2024

Hallå allihopa, härligt att vara här. Här är årets tråd inför Idol 2024, jag vet att det är ett tag kvar till nya säsongen, men det stoppar inte någon från att etablera tråden.
    Nu har slutdatumet för din audition sats (då produktionen verkligen ser den) senast 10 mars. Idol Sverige firar 20 år och trots inga detaljer om just det kan nog överraskningar ske.
    En förändring på Filmtopp.se har avslöjats om detta år och det är att det inte bli någon turné, allting spelas in I Stockholm, detta antagligen p.g.a. Tv4s sparpaket. Allting filmas den 29-30 mars och 18-19-20 april, därefter slutaudition som spelas in 14-18 maj. Ha det gött.
    Mvh Daniel.

• Svar på tråden Idol 2024
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-08-31 20:11:28 följande:

Tycker att årets upplägg är sämre än tidigare

Håller med dig. Det har blivit stelare och tråigare.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-09-01 11:43:29 följande:

Missade att det hade startat. Får försöka komma ihåg det nästa lördag istället. Glad

Jag har fått strema då jag inte kommer i håg att det är på lördag. Skrattande
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-09-01 17:35:15 följande:
    Saknade dig och Johannus igår
    Jag har saknat dig och Molly hela sommaren....Har sökt om du eller Molly startat Idol eller något annat program, men inte hittat.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-09-01 18:37:29 följande:
    Ja,jag missade detta helt. Johannus har jag inte sett till på ett tag.
    Hej Jag är här Skrattande
  • Jhannis
    Anonym (J) skrev 2024-09-01 20:05:33 följande:

Tycker att programmet är mycket sämre än innan. Man kan för det första räkna ut vilka som går vidare eftersom de lägger ned mer krut på att filma dessa deltagare extra. För det andra ska det filmas på ett sätt som är, filmigt. Det ska vara så perfekt. Man filmar klippbilder utomhus, inomhus, klipper ihop allt. Visst blir det snyggt. Men det blir så? perfekt? 

Vart har det roliga tagit vägen? Det naturliga. Sjung utan musik i bakgrunden, utan ett utlägg före om vem personen är (kan påverka rösterna för man tycker synd om personen). Det var roligare när sämre sångare blandas med suveräna sångare. Allt var inte så förutsägbart som nu. 

Juryn var rolig iallafall. 

Men det kändes som att programmet var i två timmar fast det hade bara hållt på i en halvtimme. Jag kommer inte fortsätta följa det, tyvärr. 

Håller med dig till 100%....Man förstår vilka som går vidare då dem filmats mer ....Skit dåligt upplägg på Idol.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-09-13 22:08:51 följande:
    Hej Jag är här Skrattande
    Hej! Och välkommen tillbaka! Glad
    Har saknat er tjejer. Glad
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-09-13 22:06:38 följande:
    Jag har fått strema då jag inte kommer i håg att det är på lördag. Skrattande
    Ok. Ja,jag har haft lite andra saker för mig de första två avsnitten. Men förhoppningsvis så ska jag kunna hänga med ikväll. Glad
    Jhannis skrev 2024-09-13 22:08:10 följande:
    Jag har saknat dig och Molly hela sommaren....Har sökt om du eller Molly startat Idol eller något annat program, men inte hittat.
    Hjärta
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-09-14 11:12:50 följande:
    Hej! Och välkommen tillbaka! Glad
    Har saknat er tjejer. Glad
    Tackar Solig Välkommen tillbaka du med .{#emotions_dlg.flower}
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-09-14 16:45:22 följande:
    Tackar Solig Välkommen tillbaka du med .{#emotions_dlg.flower}
    Tack! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Idol 2024