Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Idol 2024

Nandez skrev 2024-11-16 20:21:44 följande:
    Det hördes lite men hon gjorde det bra
    Ja det låter hest när hon pratar, men inte i uppträdandet.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-16 20:31:19 följande:

Leo och Eric är lite lika varannSkrattande

Ja eller hur Skrattande
  • Jhannis

Vet inte om det bara är jag, men jag tycker att Leos röst försvinner lite emellan. Kanske ska det vara så.

• Jhannis

Leo och Erik Gadd kommer nog att bli en snackis långt framöver.....Ja dom var verkligen som far och son....Skrattande

• Jhannis

10 poängare att folk vill se en duett mellan Peg och Bagge.....Hoppas verklige dom ställer upp GladSkrattande

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-16 21:26:09 följande:

Joel och Jirell ok

Inget som ger mig någon rus i kroppen, gillade inte deras sång.
  • Jhannis

Margaux har bättre röst än Dumba tycker jag. Tydligare. Hoppas inte att musiklivet tar kål med all stress som innebär för Margaux då hon bara är 16 år. Någonstans borde hon gå gymnasiet  innan hon blir artist på heltid.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-16 22:44:59 följande:

Per verkar ha nära till tårarna.
    Han fick mig att börja gråta också. *S*

Jag började gråta direkt jag hörde att Lukas är utröstad. Grät ännu mer när Per började gråta. Fy fan hur svenska folket röstade i kväll. Lukas var helt klart bäst.

Minue och Joel hade kunnat åka ut i stället, men man ser vilka som har hela släkten bakom sig som tokröstar.
  • Jhannis

Ursäkta att jag försvann medans Idol på gick. Min dotter ringde mig och det brukar alltid bli 1-2 timmar i telefonen. Så jag fick titta på resultatet på Play.

Så besviken jag är att Lukas röstades ut. Han som var helt klart bäst i kväll. Och han har varit bra hela tiden. Nåt galet var det i röstningen. Lukas var miljoner gånger bättre än Joel, Minou och Viktoria.....Gråter fortfarande över detta.

Juryn blev också alldeles nedslagna av att Lukas röstades ut. Per gråter nåt var fel och det var på röstnings resultatet. Gråter

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-17 11:57:46 följande:
    Ja,jag är ju så känslig att det räcker med att se någon annan gråta för att jag också ska börja gråta.

Ja,det är väl så. Sen finns det kanske de som röstar på sina favoriter. Inte för hur bra de sjunger utan för att de ser bra ut eller hur populära de är eller något.
    Men jag tror,som sagt,inte att vi har sett det sista av Lukas.
    Samma här jag är också känslig när någon börjar gråta då gör jag det med.

Jag hade hoppats att Idol tar tillbaka alla fyra som satt löst och lät dem sjunga en gång till och sen ta ny röstning. Det var även strul på röstningsappen så där har Lukas och Ella förlorat massor med röster.....På nåt sätt anser jag lördagens Idol som att det har blivit fel i röstningen.
    Jag är hel säker på att Lukas kommer att gå långt i sin karriär för han har en klar och fin röst och sjunger så bra.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-17 15:01:02 följande:
    Ja,det kan vara lite jobbigt ibland.

Ok. Är inte röstningsappen och tv4 play samma sak då?
    För jag hörde inte att det var några problem med att rösta på telefon och sms.
    Man kunde rösta på telefon och sms, men inte tv4 Idolappen den hade pajat....Det sa Per flera gånger att den Appen hade pajat. Och enligt Lukas själv vad jag läst efteråt så trodde han att det försvann röstet på grund av det.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-21 21:14:55 följande:

Joel sjunger "Circle of Life" från Lejonkungen

Leo sjunger "The Bare Necessities" från Djungelboken

Margaux sjunger "How Far I'll Go" från Vaiana

Minou sjunger "The Climb" från Hannah Montana: The Movie

Victoria Grace sjunger "Part of Your World" från Den lilla sjöjungfrun

Robin sjunger "On My Way" från Björnbröder

Disneylåtarna dom sjunger på lördag
    Jag hade önskat att  Robin hade sjungit "Circle of Life" 
Svar på tråden Idol 2024