• Anonym (Mia)

Varför känner jag sådan ångest med jämnåriga par?

Anonym (Varför) skrev 2024-02-09 08:15:01 följande:
    Nej han gör inte det heller. Utan det var via en vän till honom som dom hamnade här. Dem skall jobba i närheten och vi bor i USA så det är därför.

Så det här med min svårighet för par i samma , att jag inte känner dem , att dem nästan omgående knullar i badrummet , att dem babblar på om sitt privatliv och dess framtid igen och igen , samt vetskapen om att dem skall stanna i ett halvår var lite mer än jag kunde hantera inom den korta tiden. 

Känns dock bra att få bekräftat att jag inte överreagerat.
    De beter sig gränslöst och det är inte alls konstigt att det gör dig obekväm.

Vet din pappa om att du får deras sexliv mer eller mindre upptryckt i ansiktet på dig?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Varför) skrev 2024-02-09 12:05:19 följande:

Sedan känner jag mig lite arg på min pappa även eftersom jag tycker man bör kunna inse att det kan bli skadligt för mig med just ett par i samma ålder. För tänker att det finns väl knappast en ålder där man tex jämför sig själv med andra som nu. .

Nja. Det är ju rätt vanligt att ungdomar på 20-25 bor i olika former av kollektiv, par inkluderat. Jag har aldrig hört att det skulle vara ett problem i sig. 

Däremot verkar det ju vara ett par riktigt oförskämda och gränslösa inneboende ni har fått på halsen. Och då funkar det förstås inte.

För inte hade du väl varit bekväm med att ett par i t.ex. sextioårsåldern skyltade med sitt sexliv på det viset era inneboende gör?
Svar på tråden Varför känner jag sådan ångest med jämnåriga par?