Inlägg från: Anonym (Venngarn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Venngarn)

Vad orsakar fotfetischism/fotkink?

Fötter är äckliga. Usch. Hur kan man vilja ha svettiga tår kring sitt kön? Hur? Tår som eft
    er en dag i skorna luktar illa. Fötter är fula. Fast visst-pungen är en än fulare kroppsdel. 

• Anonym (Venngarn)
    Tukt skrev 2024-02-21 16:33:21 följande:
    Brukar du säga till andra människors att deras sexualitet är äcklig, utan att veta något om den? Eller gäler det bara diskussioner om fetischism på Familjeliv?
    Ja. Det har jag inget problem med alls. Det finns för många sjuka och knäppa grejer därute. 
  • Anonym (Venngarn)

Hur kan det vara kränkande? Det är en åsikt. Känsliga personer får allt kamma till sig lite. 

De kommer knappast att sluta slicka på andras fötter bara för att andra tycker att det är äckligt, eller hur?

• Anonym (Venngarn)
    Tukt skrev 2024-02-21 22:43:25 följande:
    Så du menar att åsikter inte kan vara kränkande om de uttalas om en person, bara för att det just är en åsikt?
    Rent juridiskt kallas det ärekränkning. I en sådan här diskussionstråd, off-topic. Rent mänskligt heter det i regel: totalt jävla socialt inkompetent. Vare sig det är vattenkammat eller inte. 

Självklart. Men här handlar det inte om en specifik person utan om att slaska runt på andras fötter. En åsikt som är min egen då jag tycker att det är äckligt.

Men jag styr inte över vad folk gör i sina skor eller sängkammare. 
    Personligen så skiter jag fullständigt i vad folk tycker om saker som jag gör eller säger. Det rör mig inte i ryggen. 

Gällande fötter kommer jag med största sannolikhet fortsätta ha samma preferenser.

• Anonym (Venngarn)

Om du står framför mig och berättar att du gillar att slicka på fötter så kommer jag att säga: Fy, vad äckligt. 

Ska jag ljuga?
    Om jag berättar för någon att jag gillar att köra upp en pinne i rumpan och sniffa på den så kan jag ta att personen framför mig säger att det är äckligt. 

Båda är lika äckligt i mina ögon. 

• Anonym (Venngarn)

Slicka på. 

Hej då. 

Svar på tråden Vad orsakar fotfetischism/fotkink?