• hissarkoka

    Behöver HJÄLP! Kan inte ragga på tjejer och har aldrig haft en relation

    Jag är en ung man vid 20 års åldern och har aldrig haft en relation med en tjej eller sexuell beröring, det enda jag har gjort är att hångla upp en brud på en fest. 


     


    Sen jag var 16-17 år har jag inte varit så intresserad av tjejer eller relationer, men sen kom det en period där jag kände att jag behövde jobba på mig själv och utvecklas som person för att kunna vara attraktiv på marknaden när intresset dök upp. Under dessa 3 år har jag jobbat på mig själv, gym, Jobbat och samlat pengar och bygger ett stadigt liv. 


     


    Under dessa 3 åren har jag gått upp från att vara en 5 till en 7, jag jobbade på min kropp och jag är ett väldigt bra skick, jag ändrade på min klädstil och har blivit bekväm med det. Jag har också jobbat på det sociala och börjat investera på mig själv. 


     


    Mitt problem är att hur än jag gör så får ju aldrig till det, jag är inte rädd för att utforska, jag är inte emot att haffa runt eller att skaffa en riktig relation. Men jag vet inte vart man ska börja. Ska man gå fram och prata med någon i gymmet? Eller ska man adda folk på sociala medier? 


     


    Mitt jobb och omkrets är ganska mansdominerat, Jag har försökt att bryta cirkeln och skaffa nya vänner och så vidare men hur gör man så att man inte tycker ser ut som en creepy?


     


    Jag är oskuld och jag ska inte ljuga att jag inte känner lite att jag vill bli av med det, jag vill lära känna min kropp och hur det är att ha sex. Jag hör ofta folk som säger att kärlek och tjejer är grejer som man inte ska springa efter, jag håller med till en viss del men jag har väntat och inte fått något och jag tror att man måste ta kliv framåt och vågar för att lyckas få till det men hur vet jag inte?

Svar på tråden Behöver HJÄLP! Kan inte ragga på tjejer och har aldrig haft en relation