Min flickvän har dött, känner mig så ensam...
Min flickvän som jag varit med i nästans 11år dog i helgen. Jag bodde med henne i över 6år och även om hon var tvungen att flytta pga sjukdom för 2,5år sen har vi alltid haft nästans daglig kontakt över sms och telefon.
Hon är den enda som jag varit tillsammans med och hon har alltid funnit där, alltid kunnat skriva till henne. Hon är den enda som har sett mig för den jag är. Även om vårt förhållande inte varit perfekt kan jag inte tro de är sant att hon är borta. Jag beskyller mig själv för saker jag inte gjort och som jag ångrar. Och jag inser hur bra tiden då hon var med mig faktiskt var och hur mycket hon kämpat.
Jag är annars en väldigt ensam person, jag har några på mitt nya jobb jag ibland skriver lite med, men de är mest jobb relaterat. Jag vet inte ens hur jag skall berätta om detta för dem, fast jag känner att jag behöver. Inte heller för mina föräldrar vet jag hur jag skall berätta om detta, inte heller de vet hela sanningen mellan mig och min flickvän,de fick aldrig träffa henne då hon mådde psykiskt dåligt och också jag själv dragit mig undan. Ja jag vet inte hur jag skall hantera detta, jag kan inte sova och allting här påminner om henne, alla saker som är kvar. De var ju meningen att hon skulle komma tillbaka.
Jag vet att hon inte vill att jag skall vara ledsen och jag visste att hon kanske dör pga sin sjukdom men ändå är allt så ofattbart.
Ingen kan aldrig någonsin ersätta henne, men jag tänker också på framtiden och att jag vill bort från denna ensamhet. Finns de någon sida där man kan chatta anonymt för att inte känna sig så ensam?