FET återföring chans
Att du tidigare fått till en naturlig graviditet, att det är tredje försöket, en blastis och just FET - har för mig att det innebär jättehöga chanser! Annars kanske man kan ändra något till nästa gång, det tar lite tid ibland.
Att du tidigare fått till en naturlig graviditet, att det är tredje försöket, en blastis och just FET - har för mig att det innebär jättehöga chanser! Annars kanske man kan ändra något till nästa gång, det tar lite tid ibland.
Ja min läkare säger samma. Och fick av 7 ägg 3 blastocyster. tack För peppande ord! Jag gör FET nu på torsdag håll tummarna för mig!
Ja tack håll tummarna, ska du göra embryoåtersättning du med? - zaro
citronsmör- låter oerhört kämpigt. samma här jag tycker hormonerna är FINE. Men mentalt har jag haft det riktigt kämpigt speciellt senaste gången vi gjorde embryotransfer. Sen hatar jag progesteronet tycker nog den är värst av alla, först inbillar den kroppen att man är gravid sen Är den vidrig att ta. jag tror att om jag inte lyckas denna gång då kommer jag nog ramla ner i en grop igen för på något sätt har jag ändå hoppet högt denna gång kanske högre än innan, min man sa ?ja men vi ska väl vara glada att vi ska göra insättning det är ju en glad händelse? och han har rätt även om det är kopplat till ångest, jag har bestämt att denna gång ska jag FÖRSÖKA vara glad och positiv för det skadar ändå inte.