Anonym (Isa) skrev 2024-02-06 19:56:19 följande:
Jag håller med dig!..Bra skrivet!
Även fast jag kanske inte ogillar män-borde väl inte göra det åtm som gift 😂.men jag förstår vad du menar.
De mesta skattepengarna går ju redan till män..orsakat av männen själva..
Medans kvinnor får liiiite grann...OM det blir något över, typ.
Och som du skriver om TS ogillar kvinnor vad vill han ha en kvinna till egentligen?
Men han verkar vilja få en kvinna på postorder som kan bli gravid med hans barn..
Men TS om du börjar spara pengar så kan du nog åka till Thailand och hämta hem en tjej som inte vet bättre för att föda fram ditt barn som du av naturliga skäl inte kan föda fram själv..
Det handlar inte om orättvisa utan om ren biologi..En kvinna kan föda ett barn själv, men det kan inte män hur mycket ni än skulle vilja..
Å andra sidan så tycker jag det är jäkligt orättvist att karlar blir starkare än oss kvinnor, även utan styrketräning..
Det är ju orättvist att en man kan våldta en kvinna BARA för att han är starkare..
Vad kan jag få för kompensation för att jag tycker det är orättvist..🤔
Vad får ni det ifrån att skattepengar bara går till män? Utnyttjar inte kvinnor sjukvården, går inte era barn i skolan om ni har några annars så har ni nog gått i skola själv, blir aldrig kvinnor arbetslösa? Listan kan göras mycket längre