Inlägg från: Anonym (värlsherravälde) |Visa alla inlägg
  • Anonym (värlsherravälde)

Ingen rättighet att skaffa barn

Märks att det finns många arbetslösa ensamma män, äter ni chips till lunch? :) tänk vad hemskt att kvinnor inte behöver avla på er. Fruktansvärt, buhu! Snyft snyft att just era gener inte håller måttet :)

Anonym (TS) skrev 2024-02-06 11:09:10 följande:
    Nej med det är ett problem att skattepengar går till sånt som det inte borde gå till, det borde alla hålla med om
    Men vi ska betala skatt för alla hälsorelaterade sjukdomar för fetma? vi ska betala skatt för att arbetslösa misogyna incels ska kunna få bidrag så de har råd med internet där de kan spy ut sitt kvinnoförakt? :) finns nog fler hål att täppa igen med skattepengarna än att kvinnor väljer ivf före att avla på en säck med gödsel
    Anonym (TS) skrev 2024-02-06 11:16:39 följande:
    Vem har sagt något om arbetslöshet och fetma innan i denna tråd?
    Du vill förvägra kvinnor rätt till sin egen kropp. eller hur? och genom att göra det, så hoppas du väl att kvinnan ska välja att avla på dig istället? 🤷🏼?♀️ eller varför är du så kränkt över att kvinnan får rätt att bestämma över sin egen kropp. på vilket sätt angår det dig? 🤷🏼?♀️
    Anonym (TS) skrev 2024-02-06 12:58:05 följande:
    Den lilla hjälp som finns är otillräcklig 
    För att du inte kan gå in på biblioteket och låna hem en kvinna? Eller på vilket sätt är den otillräcklig? För att du inte anser dig vara i behov av hjälp att hitta en kvinna? Du vill bara ha?
    Vem är okunnig?

i länken du skicka: Spermiedonation omfattas inte av vårdgarantin

här nedan kan du se priser, tänk att kvinnor betalar det för att slippa avla på vissa män 😂

https://ivf-gruppen.se/priser/ 
    Anonym skrev 2024-02-06 15:33:40 följande:
    Förstår du inte ens vad du länkar till?
    Förstår du? priser kvinnor betalar gladeligen för att slippa vissa män :) visst är det sjukt? Solig
    Anonym (TS) skrev 2024-02-06 20:07:09 följande:
    Fakta på det tack, att jag har fel

Vem får gratis IVF?

I Sverige finns det ingen som har rätt till gratis IVF. Det finns dock viss ersättning från Försäkringskassan för kostnaderna för en IVF-behandling om vissa krav uppfylls. För att få ersättning för en IVF-behandling måste man till exempel vara mellan 18 och 43 år, vara gift eller samboende med den person som ska bli gravid, och ha ett gemensamt barnlöshetsproblem. Det finns också andra krav som kan gälla, som att man har försökt att bli gravid på naturlig väg under en viss tid och att man har en viss typ av infertilitet.
    https://www.ivfbehandling.se/vad-kostar-en-ivf-behandling/

så berätta gärna, hur är det gratis för en kvinna som du påstår? fattar du att kvinnor frivilligt betalar för att slippa avla på sunkiga män. Är inte det ett underbetyg för män? 😂

Anonym (TS) skrev 2024-02-07 22:20:15 följande:
    Nu är det din tur att länka till fakta som motbevisar mig

Vad står det i din egen länk som du själv länkat till?

Spermiedonation omfattas inte av vårdgarantin

hur kan en kvinna bli gravid utan spermier? Så visa gärna var det står att ensamma kvinnor får detta gratis som du påstår :) ge mig ett l, l, ge mig ett ö, ö, ge mig ett g, g, ge mig ett n, n, ge mig ett a, a, ge mig ett r, r, ge mig ett e, e vad blir det? l-ö-g-n-a-r-e 

Svar på tråden Ingen rättighet att skaffa barn