Ingen rättighet att skaffa barn
Märks att det finns många arbetslösa ensamma män, äter ni chips till lunch? :) tänk vad hemskt att kvinnor inte behöver avla på er. Fruktansvärt, buhu! Snyft snyft att just era gener inte håller måttet :)
Märks att det finns många arbetslösa ensamma män, äter ni chips till lunch? :) tänk vad hemskt att kvinnor inte behöver avla på er. Fruktansvärt, buhu! Snyft snyft att just era gener inte håller måttet :)
Vem får gratis IVF?
I Sverige finns det ingen som har rätt till gratis IVF. Det finns dock viss ersättning från Försäkringskassan för kostnaderna för en IVF-behandling om vissa krav uppfylls. För att få ersättning för en IVF-behandling måste man till exempel vara mellan 18 och 43 år, vara gift eller samboende med den person som ska bli gravid, och ha ett gemensamt barnlöshetsproblem. Det finns också andra krav som kan gälla, som att man har försökt att bli gravid på naturlig väg under en viss tid och att man har en viss typ av infertilitet.
https://www.ivfbehandling.se/vad-kostar-en-ivf-behandling/
så berätta gärna, hur är det gratis för en kvinna som du påstår? fattar du att kvinnor frivilligt betalar för att slippa avla på sunkiga män. Är inte det ett underbetyg för män? 😂
Vad står det i din egen länk som du själv länkat till?
Spermiedonation omfattas inte av vårdgarantin
hur kan en kvinna bli gravid utan spermier? Så visa gärna var det står att ensamma kvinnor får detta gratis som du påstår :) ge mig ett l, l, ge mig ett ö, ö, ge mig ett g, g, ge mig ett n, n, ge mig ett a, a, ge mig ett r, r, ge mig ett e, e vad blir det? l-ö-g-n-a-r-e