Inlägg från: Anonym (Patrik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Patrik)

Ingen rättighet att skaffa barn

Överste Senap skrev 2024-02-05 22:52:24 följande:
    Det gör ni säkert men inte så bra ni skulle kunna göra. För många av er ignorerar att ta hjälp av terapeuter, psykologer, dejtingcoacher som kan vara till hjälp. Många av er försöker inte aktivt via föreningsliv utan hoppas på att en tjej ska falla för er för att ni skriver Tja, läget? 
    Överste Senap skrev 2024-02-05 22:58:16 följande:
    Är det att ändra på sig att aktivt söka den hjälp och de möjligheter som finns?
    Barnlösa kvinnor sitter inte med munnen öppen och hoppas maten ska ramla in utan de söker aktivt de möjligheter som finns att tillgå. Till skillnad från er.

TS, dessa inlägg av Översten innehåller allt du behöver veta. 
  • Anonym (Patrik)
    Anonym (TS) skrev 2024-02-06 12:34:06 följande:
    Förutom vissa grupper i samhället som i genomsnitt föder många fler barn än andra, om man är man idag så måste man i princip vara snygg,rik eller ha status på något annat sätt för att hitta en partner så det är inte så konstigt att barafödandet minskar
    Du vill inte ens svara på om du försökt med den hjälp som finns. Du har valt att inte söka hjälp och det går att jämställa med kvinnor som väljer att inte söka hjälp och förbli barnlösa.
  • Anonym (Patrik)
    Anonym (TS) skrev 2024-02-06 12:58:05 följande:
    Den lilla hjälp som finns är otillräcklig 
    Hur kan du påstå att den är otillräcklig när du inte intresserat dig för att ta del av den? Jag känner de som blivit hjälpta så jag håller inte med dig.
  • Anonym (Patrik)
    Anonym (TS) skrev 2024-02-06 14:06:46 följande:
    På vilket sätt har dom blivit hjälpta? Hittade dom en partner?
    Svar JA.
  • Anonym (Patrik)
    Anonym (A) skrev 2024-02-06 14:27:14 följande:

De vet du väl. Alla psykologer har en lista med tillgängliga kvinnor de delar ut till ensamma män. 

Målet är väl att må bättre och vara mindre ensam. Verkar som du vill ha en kvinna som ska bota din ensamhet. 

Helt rätt! Det är det primära, att få hjälp att inte må dåligt. Men de jag tänkte på lyckades faktiskt till slut hitta en partner.
Svar på tråden Ingen rättighet att skaffa barn