Minskad lust
Tjena. Jag är en Man (25) och har varit tillsammans med min tjej (25) i 2,5 år cirka. Jag har förstår inte riktig. I början av förhållandet va sexlivet väldigt bra! Nu är det riktigt katastrof och jag vet inte varför. Jag känner inget sug alls för sex, jag kan se henne naken, vad fan som. Mitt sug kommer inte, jag kan blk sugen men då stoppar en tanke mig, att jag inte pallar. Och en viktig detalj, jag älskar henne, finner henne väldigt attraktiv men gör jag det på ett sexuellt plan om det kan gå veckor utan att jag ens intimt rör henne? hon är inte världens kurvigaste, asså behöver inte va som dagens tjejer som har fantasikroppar med massa operationer. Men hon har väl inte mycket o ta på och för mig vill jag ha lite o ta på. Vet inte om det ligger något där, eller allmänt att jag knappt känner sug för o ens onanera, ingenting. Men förr när jag va singel va jag som ett djur efter sex. Förstår inte, kan de ha o göra med att jag och hon har haft det turbulent med jämna mellanrum, eller att mitt liv har varit fyllt av olycka o stress, ångest och massa bajs. Vet inte, känner mig bara vilsen för vi först nyligen började planera en förlovning, spendera livet med varandra men hon känner att det tar som fan på hennes självförtroende att jag knappt rör henne. Kramar henne, kysser henne, gör tjänster, gör allt jag kan för att underlätta för henne gör jag. Men inte riktigt det här sexiga.
Hjälp mig lite, ge mig lite åsikter