• Anonym (I)

Tycker ni japanska kvinnor är söta?

www.youtube.com/shorts/DcprKZDSBHA

De är ofta mycket mindre än västerländska kvinnor. Alltså både kroppen och ansiktet. Tycker ni hon i videon är söt, eller föredrar ni västerländska kvinnor?

• Svar på tråden Tycker ni japanska kvinnor är söta?
  • Anonym (gg)
    Flörttomten skrev 2024-02-06 15:58:27 följande:
    Vad kommer den andra ifrån??
    Svensk och lite annat. 
  • Anonym (gg)
    Flörttomten skrev 2024-02-07 17:03:51 följande:
    Nu får du förklara dig...
    Jag gillar inte att man uttrycker sig så som vissa gör i tråden om asiatiska kvinnor bara. 
  • Flörttomten
    Anonym (gg) skrev 2024-02-09 07:46:01 följande:
    Svensk och lite annat. 
    Så du är en salig blandning... 😏
  • Anonym (Knorr)
    Anonym (Känner mig uppskattad) skrev 2024-02-07 14:52:50 följande:

Jag är adopterad från Vietnam och jag har alltid känt att svenska pojkar och män gillar mig. Ända sedan jag var i dagis. Svenska pojkar= gillar mig och vill skydda mig. Svenska flickor, andra adopterade, invandrare= ogillar mig och vill "platsa" mig. 

Samma känsla som vuxen. Så Svenska män har nästan alltid fått mig att känna mig uppskattad, söt, attraktiv, omtyckt, välkommen och övriga motsatsen. 

Så du har aldrig drabbats av att män tror att de kan köpa dig? Jag har en bekant, adopterad som barn från Vietnam, och hon får med ojämna mellanrum frågor från svenska män som kommer fram till henne på stan och undrar hur mycket hon kostar.
  • Anonym (tinder)

älskar sätta på små tighta asiater. vara på tinder där är helt sjukt lätt.

var på en japanresa förra året ensam i runt 2 veckor, under den tiden han jag sätta på hela 9 snygga japanskor, i sängen låter dom också så härligt som på japanska porrfilmer, kanske för dom inte är vana med stor västerländsk kuk haha.

• Anonym (lina)
    Anonym (tinder) skrev 2024-02-09 17:46:23 följande:

var på en japanresa förra året ensam i runt 2 veckor, under den tiden han jag sätta på hela 9 snygga japanskor, i sängen låter dom också så härligt som på japanska porrfilmer, kanske för dom inte är vana med stor västerländsk kuk haha.

Vad gjorde du under dagens övriga timmar, när du inte sov och drömde?
  • Anonym (gg)
    Anonym (tinder) skrev 2024-02-09 17:46:23 följande:

Du köpte tjejer då antar jag, för japanska tjejer är inte sådär lätta.
  • Anonym (Sure)

Ja de kan vara fina, jag brukar gilla asiatiska och sydamerikanska tjejer så.
    Men alla är vi olika.

• Anonym (zingo)

Jag har ingen särskild erfarenhet av japanska kvinnor, men tycker att de ser både vackrare ut och är mindra manhaftiga än västerländska kvinnor. Det kanske bara är en förutfattad åsikt som jag har, men på något sätt verkar de vara mer feminina i sin natur, vilket jag tycker är väldigt tilltalande. 

• Brasse

Asiatiska kvinnor är nog bland de vackraste kvinnor jag vet, mycket mer tilltalande än svenska kvinnor...  

• Sayuri
    Anonym (zingo) skrev 2024-02-25 09:34:44 följande:

Jag har ingen särskild erfarenhet av japanska kvinnor, men tycker att de ser både vackrare ut och är mindra manhaftiga än västerländska kvinnor. Det kanske bara är en förutfattad åsikt som jag har, men på något sätt verkar de vara mer feminina i sin natur, vilket jag tycker är väldigt tilltalande. 

Japan är fortfarande ett mycket ojämlikt samhälle ur ett könsperspektiv. För en japansk kvinna kan en yrkeskarriär vara mycket svår att kombinera med familj och barn. Den traditionella modellen är att männen skaffar en yrkeskarriär, medan kvinnorna tar hand om barn, hem och hushåll. Det här gör ibland att männen tenderar att bli mer socialt agressiva i sin framtoning, medan kvinnor backar till en mer laid-back och feminin stil.
  • XDX

Jag tycker asiatiska kvinnor ofta är väldigt söta. Och trevliga. 

Men, och detta kanske är en fördom, och jag är helt öppen med att få den krossad - de är nästan alltid väldigt späda och kanske lite timida. Det får mig att tro att de inte kommer ta för sig i sängen och leva ut njutningen, att de kanske skulle kunna vara tråkiga i sängen. Och spädheten ger mig intrycket att de inte skulle trivas bra med en stor kuk. Har jag helt fel här? Jag har aldrig varit med en asiatisk kvinna och blir gärna upplyst. 

Obs att min ev fördom ovan inte alls är en kritik mot späda timida kvinnor - det är ett sätt att vara som kan vara helt fantastiskt för en man som älskar det!

• Sayuri
    XDX skrev 2024-02-25 11:49:17 följande:

Jag tycker asiatiska kvinnor ofta är väldigt söta. Och trevliga. 

Men, och detta kanske är en fördom, och jag är helt öppen med att få den krossad - de är nästan alltid väldigt späda och kanske lite timida. Det får mig att tro att de inte kommer ta för sig i sängen och leva ut njutningen, att de kanske skulle kunna vara tråkiga i sängen. Och spädheten ger mig intrycket att de inte skulle trivas bra med en stor kuk. Har jag helt fel här? Jag har aldrig varit med en asiatisk kvinna och blir gärna upplyst. 

Obs att min ev fördom ovan inte alls är en kritik mot späda timida kvinnor - det är ett sätt att vara som kan vara helt fantastiskt för en man som älskar det!

Jag tror att det är lite fördomar. Nu är jag visserligen bara halvjapanska, men har ändå de kroppsliga attributen som är vanligast för asiatiska kvinnor, dvs kort och väldigt petite i största allmänhet.

Min man är svensk, och med de för de svenska männen vanliga kroppsdragen, dvs även, ja, storleksmässigt. Om du frågar mig, så föredrar jag den där rejäla grovleken alla dagar i veckan. Hands down. Även efter alla dessa år som vi varit gifta, så går jag fullkomligt igång på det.

Snäll och feminint mjuk till sättet är jag till vardags, pga min personlighet och eventuellt min rätt så traditionella uppfostran, men jag kan garantera att all timiditet stannar utanför sovrummet.
  • Anonym (Pixie99_Tink)
    Sayuri skrev 2024-02-25 12:15:58 följande:
    Jag tror att det är lite fördomar. Nu är jag visserligen bara halvjapanska, men har ändå de kroppsliga attributen som är vanligast för asiatiska kvinnor, dvs kort och väldigt petite i största allmänhet.

Min man är svensk, och med de för de svenska männen vanliga kroppsdragen, dvs även, ja, storleksmässigt. Om du frågar mig, så föredrar jag den där rejäla grovleken alla dagar i veckan. Hands down. Även efter alla dessa år som vi varit gifta, så går jag fullkomligt igång på det.

Snäll och feminint mjuk till sättet är jag till vardags, pga min personlighet och eventuellt min rätt så traditionella uppfostran, men jag kan garantera att all timiditet stannar utanför sovrummet.
    Absolut, förut hette du Tink och hade avatarbild på en blond kvinna. Inte helt schysst kanske att ta andras bilder så där. Vet inte vad du får ut av det, men men man är olika.
  • Sayuri
    Anonym (Pixie99_Tink) skrev 2024-02-25 12:29:10 följande:
    Absolut, förut hette du Tink och hade avatarbild på en blond kvinna. Inte helt schysst kanske att ta andras bilder så där. Vet inte vad du får ut av det, men men man är olika.
    Vad i all sin dar pratar du om?????
  • XDX
    Sayuri skrev 2024-02-25 12:15:58 följande:

Wow, låter perfekt! Grattis till din man och dig! Och om jag får fråga - menar du svenskt genomsnittsgrov eller såpass att vi pratar en eller två kondomstorlekar över Profil o likn? 

Men vad skulle du säga är mer typiskt för japanska och asiatiska kvinnor - är de timida även i sängen? 

Sorry för off topic, jag slutar om det stör. Ska inte bli långdragen. 
  • Anonym (Pixie99_Tink_Sayuri)
    XDX skrev 2024-02-25 12:39:46 följande:
    Wow, låter perfekt! Grattis till din man och dig! Och om jag får fråga - menar du svenskt genomsnittsgrov eller såpass att vi pratar en eller två kondomstorlekar över Profil o likn? 

Men vad skulle du säga är mer typiskt för japanska och asiatiska kvinnor - är de timida även i sängen? 

Sorry för off topic, jag slutar om det stör. Ska inte bli långdragen. 
    Du kommer inte att få något svar från det nicket eftersom det är avregistrerat efter mitt avslöjande. Han hette Tink tidigare och innan dess något annat osv.
  • Anonym (Olika kroppsbyggnad)
    Anonym (Patetiskt.) skrev 2024-02-06 22:39:44 följande:
    Ja i din fantasi kanske 😂 

Om dom bara vägde 40 kg så måste dom ha varit barn eller dödssjuka?..

Men en uppblåsbar japansk docka borde ju passa dig, för dom är inte barn och väger inte mycket och dessutom är dom odödliga så du inte behöver vara lika försiktig som med ett barn eller folk som är döende.
    Runt 40 kg behöver inte betyda barn eller sjuk. Nu väger jag visserligen runt 45, vägde typ 44 innan men ca 47 nu. Varit normalviktig hela tiden. Jag är helsvensk, ganska kort (161), i 20-årsåldern och har fött ett barn. Det handlar om kroppsbyggnad, och muskelmassa. Ingen skulle påstå att jag är jättesmal, bara liten. Har även kvinnliga former. Skulle gissa att tjejen i videon väger lite mindre än mig, runt 40
Svar på tråden Tycker ni japanska kvinnor är söta?